تاریخ انتشار: 1395/08/22 17:59
کد خبر: 249528

موسی زاده: با تلاش بار دیگر به لیگ برتر بازمی گردم

امیرحسین موسی‌زاده که در سیاه‌جامگان حضور داشت به دلیل مشکلات مالی این تیم به تیم مس رفسنجان رفت تا بتواند در آنجا به فوتبالش ادامه دهد.
موسی زاده: با تلاش بار دیگر به لیگ برتر بازمی گردم

موسی‌زاده در گفت گو با فرتاک ورزشی درباره جدایی‌اش از سیاه‌جامگان گفت: از اینکه پس از سال‌ها در لیگ‌برتر حضور پیدا کرده‌ام بسیار احساس خوب و خوشایندی داشتم اما در سیاه‌جامگان مشکلاتی بود که دیگر حضور در آنجا برایم کمی سخت و دشوار شده بود. شما اکنون اگر از اوضاع این تیم جویا باشید می‌بینید که هنوز هیچ یک از مشکلاتش برطرف نشده است. بار دیگر تلاش می‌کنم تا به لیگ‌برتر بازگردم. 

او درباره گلزنی‌اش در دیدار مقابل فجرسپاسی گفت: از زمان حضورم در مس رفسنجان تنها هدفم گلزنی و مثمرثمر واقع شدن در اینجا بود که خوشبختانه در دیدار مقابل فجر به این مهم دست پیدا کردم. از اینکه یک گل سه امتیازی به ثمر رساندم خوشحالم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم.

وی درباره دیدار هفته آینده‌شان مقابل ملوان خاطرنشان کرد: بازی ما با ملوان در خانه است و خب شرایط به نفع ماست و همین موضوع برای رسیدن به نتیجه به ما کمک می‌کند اگرچه تنها به این موضوع بسنده نمی‌کنیم و تمام تلاشمان را برای شکست ملوانی‌ها به کار خواهیم بست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39p9nw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل دوم ملوان وآغاز درگیری‌ها (عکس)