تاریخ انتشار: 1401/10/01 08:47
کد خبر: 12571

تصمیم عجیب قرمزها درباره ورزشگاه درفشی‌فر!

باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب بخشی از مجموعه ورزشی درفشی‌فر را به فردی که با او در دعوای حقوقی است، اجاره داد.

تصمیم عجیب قرمزها درباره ورزشگاه درفشی‌فر!

باشگاه پرسپولیس سال‌ها قبل، مجموعه ورزشی درفشی‌فر را به یک مدرسه فوتبال خصوصی اجاره داد و شرایط به گونه‌ای بود که به خاطر این قرارداد، عملا تیم‌های پایه پرسپولیس فرصت چندانی برای استفاده از این مجموعه نداشتند و اگر سانسی‌ هم به تیم‌های پایه پرسپولیس اختصاص داده می‌شد این زمان طوری تنظیم می‌شد که بدترین زمان ممکن در طول روز باشد. بر اساس این قرارداد ورزشگاه درفشی‌فر تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در اختیار این مدرسه فوتبال بود اما از آنجا که با شیوع کرونا، فعالیت‌های ورزشی متوقف شد، با مساعدت مدیران وقت باشگاه، ۶ ماه دیگر قرارداد اجاره با مدرسه فوتبال تمدید شد اما در پایان این ۶ ماه هم، مدیر مدرسه فوتبال حاضر به تحویل ورزشگاه نبود.

با این حال با اقداماتی که انجام شد، زمین مجموعه در فروردین ۱۴۰۰ به تیم‌های پایه پرسپولیس اجاره داده شد اما مدیر مدرسه فوتبال، رختکن‌ها را قفل کرده بود و تحویل باشگاه نمی‌داد و از این رو اقدامات حقوقی صورت گرفت تا در نهایت با رای مقام قضایی مشکلات طرفین حل شود.

در حالی که پرونده پرسپولیس و مدیر مدرسه فوتبال در مراجع قضایی در جریان است، مدیران فعلی پرسپولیس در اقدامی عجیب بخشی از ورزشگاه را با قراردادی سه ساله دوباره به فرد مذکور اجاره دادند تا با این کار عملا توافق کرده و اقدامات قضایی متوقف شود.

از قرار معلوم در این قرارداد سه ساله یک زمین کوچک و دو ساختمان اداری در اختیار این مدرسه فوتبال قرار گرفته است.

در این زمینه پیگیری‌های خبرنگار نشان می‌دهد که قیمت توافق شده بر اساس نرخ روز محاسبه شده اما با وجود دولتی بودن باشگاه پرسپولیس هیچ مزایده‌ای برگزار نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zl664

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داربی ۹۹، خاص و خاص‌تر