تاریخ انتشار: 1401/10/01 14:11
کد خبر: 12562

بازیکن سابق استقلال تهران سرمربی یک تیم آبی پوش شد

اهواز- بازیکن سابق استقلال تهران به صورت موقت هدایت تیم فوتبال استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول را به دست گرفت.
بازیکن سابق استقلال تهران سرمربی یک تیم آبی پوش شد

روز گذشته ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بعد از توافق با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان هدایت تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر فوتبال را به دست گرفت.

مدیران باشگاه استقلال ملاثانی نیز در اقدامی فوری تا یافتن سرمربی جدید هدایت تیم خود را به علی حمودی بازیکن باسابقه خود دادند.

علی حمودی متولد سال ۱۳۶۵ است و سال‌ها در باشگاههای مختلف کشور بازی کرده است.

حمودی فوتبالش را از استقلال اهواز آغاز کرد. پس از حضور در تیم جوانان استقلال اهواز در سال ۱۳۸۴ به تیم بزرگسالان این باشگاه رفت و سه فصل متوالی را در این تیم سپری کرد. در این مدت ۷۰ بار به میدان رفت و موفق شد سه گل ثمر برساند.

بعد از سال‌ها حضور در خوزستان، در لیگ هشتم به کرمان رفت و با مس قرارداد امضا کرد. او برای این تیم ۳۱ بازی انجام داد اما نتوانست گلی را به ثمر برساند.

مقصد بعدی او فولاد بود. وی پس از یک سال به زادگاهش بازگشت و با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست. در ۶۵ دیدار برای تیمش به میدان رفت و ۲ بار نیز موفق به گلزنی شد.

بازی‌های خوب او باعث شد تا در سال ۱۳۹۰ از باشگاه استقلال تهران پیشنهاد دریافت کند و به این تیم پیوست.

سال ۱۳۸۷ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و در مسابقات فوتبال غرب آسیا حضور پیدا کرد. این تورنمنت با قهرمانی تیم ملی ایران پایان یافت. او در فصل یازدهم با بازی‌های خوبی که برای استقلال تهران انجام داد، پس از چند سال توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در ادامه به سپاهان رفت و پس از آن برای گذراندن خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی ملحق شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n5ek3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت سرمربی استقلال مشخص شد