تاریخ انتشار: 1401/10/02 03:19
کد خبر: 12542

فنونی‌زاده: پرسپولیس در دربی سعی کرد مثل منچسترسیتی بازی کند/ گل‌محمدی به بازیکنی مثل لوکادیا نیاز دارد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که یحیی گل‌محمدی سعی کرد تیمش را در دربی تهران با شرایطی شبیه به منچسترسیتی به زمین بفرستد.
فنونی‌زاده: پرسپولیس در دربی سعی کرد مثل منچسترسیتی بازی کند/ گل‌محمدی به بازیکنی مثل لوکادیا نیاز دارد

مرتضی فنوفی‌زاده درباره دربی پایتخت و تساوی 2-2 پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی را در شاهد بودیم. درست است که پرسپولیس در بازی عقب افتاد اما تیم خوب کار کرد و توانست با تساوی در صدر جدول بماند. همین که صدرنشینی را حفظ کردیم برای ما خوب بود. این مساوی خیلی مهم بود و حکم پیروزی را داشت، چراکه اگر شکست می‌خوردیم به رده سوم می‌رفتیم و با این شرایط جدول، دوباره بالا آمدن کار خیلی سختی بود.

وی درباره جدایی لوکادیا نیز اشاره کرد: یحیی گل‌محمدی دیگر نباید روی این بازیکن حساب باز کند و تمرکزش را روی بازیکنان داخلی بگذارد. در نیم فصل باید یک بازیکن باکیفیت خارجی در این پست جذب شود که فقط بتواند گل بزند. ما در تمام نقاط ایده‌آل هستیم و فقط در گل‌زنی مشکل داریم که باید حل شود. نباید در دربی یک دفاع وسط دو گل بزند. ما همیشه بهترین مهاجمان ایران و آسیا را داشته‌ایم. با گلزنی مدافعان مشکلی ندارم اما دوست دارم مهاجمان تیم هم گلزنی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: لوکادیا به نظرم فرشاد پیوس دوم بود، چون گلزن بود و در 18 قدم خطرناک ظاهر می‌شد. ما کماکان به یک بازیکن اینچنینی نیاز داریم. یحیی سعی کرد در دربی مثل منچستر سیتی بدون فوروارد بازی کند اما این حرکت نتیجه‌بخش نبود. عالیشاه و ترابی و امیری بازیساز هستند و باید پشت مهاجم بازی کنند. تیم بدون مهاجم کاری نمی‌تواند بکند. گل‌محمدی البته می‌توانست از ابتدا مهدی عبدی را در ترکیب بگذارد ولی دیدید که او در 25 دقیقه‌ای که بازی کرد هم نتوانست خوب کار کند. به نظرم باید این بازیکن برای یک نیم فصل در تیم دیگری کار کند تا خودش را پیدا کند.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم از فرجی و نعمتی در پست تخصصی‌شان استفاده شود. درست است که پورعلیی‌گنجی و گولسیانی هم در این پست شرایط خوبی دارند اما این دو خصوصیات شبیه همی دارند. فرجی بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند در دفاع وسط بیشتر از او استفاده کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r9ym2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش جنجالی همسر لوکادیا به حمله هواداران پرسپولیس!+ عکس