تاریخ انتشار: 1401/10/02 22:48
کد خبر: 12516

مورایس: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم/ فرناندز از هفته آینده به تمرینات برمی‌گردد

سرمربی سپاهان می‌گوید نمی‌خواهد از این موقعیت فرار کند و دلیلی برای ترک ایران نمی‌بیند.

مورایس: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم/ فرناندز از هفته آینده به تمرینات برمی‌گردد

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: مدتی بود که در بازی‌های خانگی امتیازات خوبی کسب کردیم و از نظر کیفی دنبال نتایجی بودیم که کیفیت ما را نشان دهیم. بازی فردا برای هر دو تیم مهم است و می‌خواهیم جایگاه‌مان در صدرجدول تداوم داشته باشد. انتظار بازی خوبی را داریم و باید ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد. انتظارات خوب و به جایی از ما وجود دارد و می‌خواهیم جزو سه تیم اول باشیم. نسبت به امتیاز بازی فردا احساس مثبتی دارم.

او درباره شایعاتی مبنی بر ترک ایران توسط این مربی گفت: دلیلی برای ترک ایران نمی‌بینم و به این موضوع هم فکر نمی‌کنم. آن روزی که همه ایرانی‌ها بخواهند ایران را ترک کنند، من هم با آن‌ها می‌روم. ما هم می‌توانیم اینجا زندگی کنیم. من آدمی نیستم که بخواهم از این وضعیت و مشکلات فرار کنم. باورم این است که می‌توانیم مشکلات را در کنار هم حل کنیم. می‌توانیم با تعامل و صحبت کردن مشکلات را حل و فصل کنیم. این صحبت‌ کردن درک متقابل برای ما به وجود می‌آورد و این درک منجر به این می‌شود که کارها را به نحو احسن انجام دهیم. اصلا نمی‌خواهم از این موقعیت فرار کنم. چیزی که تفاوت ایجاد می‌کند، تعامل هوشمندانه بین ما است. باید از این ابزار استفاده کنیم.

مورایس همچنین درباره حواشی تیم نفت مسجدسلیمان تیمش بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم این حواشی نشانه خوبی بود و مزایا و معایبی ندارد. در فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و ما تمرکزمان روی کار خودمان است. ما می‌خواهیم از هر لحظه خودمان استفاده کنیم و امتیاز کسب کنیم. تمرکزمان روی کار خودمان است.

او درباره غایبان تیمش گفت: خوشحالم که همه بازیکنانم آماده هستند. یاسین سلمانی هم به تمرینات برگشته و احتمالا هفته آینده به بازی برمی‌گردد. مانوئل فرناندز هم از اوایل هفته آینده به تمرینات تیمی برمی‌گردد. بقیه بازیکنان آماده بازی است و تیم در وضعیت جسمانی و روحی مناسبی است. دوست دارم همیشه شادی همه را ببینم و برای رسیدن به خوشحالی همه دعا می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p7ga4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراحت حداقل 14 روزه برای بازیکنان سپاهان

مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم
پرسپولیس با هوش و با استراتژی بود؛