تاریخ انتشار: 1401/10/06 17:23
جام‌جهانی قطر تمام شد و…
کد خبر: 12363

فرجی: دیگر کسی از معافیت من حرف نمی‌زند

مدافع پرسپولیس مدعی است که علیرغم سختی کار در ادامه مسیر، آنها از حیث فوتبالی تلاش خواهند کرد امیدواری بزرگی را بین هواداران تیم شکل دهد.
فرجی: دیگر کسی از معافیت من حرف نمی‌زند

فرشاد فرجی مدافع میانی و مازنی پرسپولیس درباره شرایط خود بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت می‌گوید: خوشبختانه الان شرایط خوبی دارم و در رقابت برای حضور در ترکیب تیم قرار دارم. نفرات خوبی در خط دفاعی داریم و کار برای هر بازیکنی سخت است. من هم تلاش می‌کنم تا طبق نظر و تصمیم کادرفنی کار را دنبال کنم.

وی درباره اینکه بعد از مصدومیت جایگاه ثابت خود را نسبت به فصل گذشته از دست داده گفت: اول باید ببینید در چه تیمی حاضر هستید. در اختیار داشتن پیراهن پرسپولیس به خودی خود یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود و حتی اگر یکی از عوامل کنار تیم هم باشم با تمام توان تلاش خواهم کرد. چه یک دقیقه و چه فیکس، ذهنیت بازیکنان ما موفقیت است و برای آن تلاش خواهیم کرد.

فرجی درباره تساوی طی دو دیدار اخیر گفت: بهرحال بعد از مدت‌ها تعطیلی لیگ برتر، شرایط کمی سخت است. ما مقابل استقلال هم عملکرد خوبی داشتیم و در بسیاری از دقایق ضمن مالکیت توپ، موقعیت‌های خوبی شکل دادیم. برابر پیکان هم باید به عملکرد آنها تبریک بگویم. تیم جوان و خوبی هستند و قطعا در آینده نتایج بهتری هم کسب خواهند کرد. با این حال ما تلاش خواهیم کرد در ادامه با نتایج بهتری هواداران را مواجه کنیم و انتظارات را برآورده کنیم.

مدافع سرخپوشان درباره لحظه‌ای که مانع از گلزنی حریف (لیموچی) در دقایق پایانی بازی شد نیز گفت: به عنوان مدافع تنها تصمیم دفاعی که در آن لحظه می‌توانستم بگیرم بود. البته در این مواقع باید خوش‌شانس هم باشید که ضمن جاگیری مناسب، ضربه حریف هم در همان مسیر باشد. همانطور که گفتم همگی ما چه زمانی که روی نیمکت هستیم و چه در زمین، به هر نحوی در تلاش برای موفقیت تیم خواهیم بود. بدشانسی هم آوردیم که ریباند آن توپ را نتوانستیم در ضدحمله به گل تبدیل کنیم و شیرینی این سیو بیشتر شود. علی بیرو هم در آن صحنه واقعا فوق‌العاده ظاهر شد و نشان داد که بی‌جهت شماره یک تیم ملی نیست. او بدشانسی آورد که در بازی با انگلیس آن اتفاق برایش افتاد وگرنه بار دیگر قادر بود یک اتفاق ویژه برای در جام‌جهانی ثبت کند. همانطور که خودش البته گفته باید منتظر جام بعدی بود و امیدوارم اینبار بتواند جشن صعود هم بگیرد.

فرجی درباره برخورد مجید حسینی با بیرو که باعث این آسیب‌دیدگی شد و اینکه اصولا هماهنگی بین مدافع و دروازه‌بان در این لحظات به چه شکل است، گفت: خب این اوج بدشانسی بود. جو جام‌جهانی هم هست، وگرنه وقتی گلر اعلام آمادگی خروج می‌کند، مدافع از مسیر خارج می‌شود و قطعا در آن شرایط و بازی بزرگی مثل انگلیس، این اتفاق رخ داده است. امیدوارم بینی قشنگ بیرانوند که به آن خیلی می‌نازد هم هرچه زودتر آکبند شود و او بار دیگر بدون مشکل کار را دنبال کند. همانطور که گفتم او قادر بود با شرایط بهتر و دور از مصدومیت، وضعیت فوق‌العاده و بهتری را دنبال کند.

فرجی درباره اینکه با حضور کارلوس کی‌روش شانس حضور در جام جهانی را از دست داده و اینکه گفته می‌شد حضورش در ترکیب تیم ملی و دوره اسکوچیچ به واسطه دریافت کارت معافیت بوده گفت: اینکه آقای کی‌روش بنده را دعوت نکردند سلیقه ایشان است و حرفی در این باره ندارم و افتخار هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی را بپوشد و افتخار بعدی هم حضور در جام جهانی است. درباره کارت معافیت هم باید بگویم که بنده کارت پایان خدمت دارم و بگذارید دوستانی که این شایعات را راه انداخته‌اند دل‌شان خوش باشد. تیم ملی با افتخار و بدون شکست به جام‌جهانی قطر رفت و سریع‌ترین و بدون حاشیه‌ترین صعود را شاهد بودیم و کسانی که منافع‌شان جای دیگری بود باید به دنبال حواشی بودند و شایعات موردعلاقه خودشان را درست می‌کردند.

مدافع سرخپوشان درباره جدایی شوکه کننده لوکادیا نیز گفت: درباره دلیل آن که چیزی نمی‌توانم بگویم اما اکنون ما بازیکنان باید به بهترین شکل به دنبال این باشیم تا جای خالی کسی احساس نشود. مهاجمان خوبی در اختیار داریم و قطعا عبدی و پاکدل نیز قادر خواهند بود همانند گذشته گل‌های حساس و خاطره‌سازی به ثمر برسانند. از گولسیانی و دیاباته نیز که همچنان در کنار ما هستند ممنونم .

فرجی در پایان درباره بازی این هفته تیمش مقابل گل گهر و شانس قهرمانی سرخپوشان در نیم فصل گفت: خیلی حرف‌ها در دلم هست اما تنها می‌توانم برای مردمم‌ بهترین آرزوها را داشته باشم. خوشبختی و رفاه اجتماعی و اقتصادی برای تک تک مردم کشورم آرزو می‌کنم و ما نیز به عنوان عضو کوچکی تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و انتظارات را برآورده کنیم.

مسلما کار سختی خواهیم داشت چرا که رقبای قدرتمندی داریم و همه به دنبال کسب نتیجه هستند. ما با انگیزه و برای بالا بودن نام بزرگ پرسپولیس برابر تمام رقبا قرار خواهیم گرفت و امیدوارم روزی خنده از ته دل هواداران را شاهد باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o6dq2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آبی ها به سرخپوشان نزدیک شد

اختصاصی/ تصاویری فوق العاده دیدنی از دربی 99
از زاویه لنز فرتاک ورزشی ببینید؛