تاریخ انتشار: 1401/10/08 20:10
کد خبر: 12304

تارتار: ۳ امتیاز بازی مقابل صنعت نفت برای ما خیلی مهم است/ برای نیم‌فصل تغییرات زیادی نخواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد، این تیم در فصل نقل‌و‌انتقالات بیش از سه چهار بازیکن جذب نمی‌کند.
تارتار: ۳ امتیاز بازی مقابل صنعت نفت برای ما خیلی مهم است/ برای نیم‌فصل تغییرات زیادی نخواهیم داشت

 مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تیم صنعت نفت بعد از تعطیلات با تغییراتی که داشته، تیم متفاوتی شده است و نساجی را در خانه حریفش شکست داده و مقابل استقلال نیز بازی پایاپایی را ارائه کرده است. این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند و برای امتیاز به میدان می‌رود. سعی کردیم روی بچه‌های خودمان کار کنیم تا فردا سه امتیاز را بگیریم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است.

وی درباره مصدومیت‌هایی که این فصل گریبان ذوب‌آهن را گرفته است، تصریح کرد: مصدومیت‌ها در تمام دنیا رخ می‌دهد و در تیم‌های بزرگ هم وجود دارد. سعید باقرپسند را در بازی با تراکتور از دست دادیم و در بازی با ملوان هم یک بازیکن دیگر‌مان مصدوم شد. ما مصدومان‌مان را در مسابقات از دست دادیم و کاری نمی‌شود کرد. مصدومیت بخشی از فوتبال است. کریم بنزما یکی از بهترین بازیکنان دنیا نتوانست به دلیل مصدومیت در جام جهانی حضور پیدا کند. بازی‌ها پرفشار است و بازیکنان باید مراقبت کنند تا مصدومیت‌ها به حداقل برسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد برنامه این تیم برای جذب نفرات جدید هم گفت : دو بازی دیگر داریم و باید با یک جایگاه خوب به فصل نقل‌وانتقالات برویم. خیلی تغییرات نخواهیم داشت و شاید فقط سه چهار بازیکن را جذب کنیم.

تارتار در پایان گفت: برای این بازی سعید باقرپسند و سجاد آشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39zoe2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درویشی در ذوب آهن ماندنی شد