تاریخ انتشار: 1401/10/09 11:08
کد خبر: 12288

ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

تیم استقلال تهران امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

 استقلال امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از مس رفسنجان میزبانی می‌کند که این تیم با کمترین گل زده و خورده و رکورددار مساوی‌های بدون گل یکی از چغرترین تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌آید.

ریکاردو ساپینتو بعد از یک برد باارزش خارج از خانه، امروز در خانه خودش به مصاف مس رفسنجان می‌رود. مس صاحب کمترین گل‌های زده و خورده در لیگ است و اساسا گناه کم‌گل شدن لیگ برتر را هم باید به دوش این تیم گذاشت.

در ۱۳بازی قبلی مس کلا ۱۱گل ردوبدل شده که آمار خیلی عجیبی است. این تیم با ۴گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی رقابت‌هاست و با ۷گل زده فقط یک تیم را در گلزنی ضعیف‌تر از خودش می‌بیند. فصل گذشته ماجرای این تیم برعکس بود و شاگردان ربیعی در گلزنی خیلی موفق‌تر بودند. حتی استقلالِ فصل گذشته که با فرهاد مجیدی صاحب بهترین خط دفاعی تمام ادوار بود، در تقابل با مس به سختی ۳ بر ۲ برنده شد و رفسنجانی‌ها تنها تیم فصل بودند که ۲بار دروازه آبی‌ها را باز کردند. بازی برگشت ۲تیم در رفسنجان هم ۲ بر صفر به سود آبی‌ها تمام شد. تیم ساپینتو در ۲هفته پایانی نیم‌فصل با مس و تراکتور بازی دارد که بازی‌های سختی به‌نظر می‌رسند. هرچند آبی‌ها امسال بردهای خوبی در بازی‌های سخت داشته‌اند.

در جریان دیدار هفته گذشته آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت محمد محبی، صالح حردانی و سعید مهری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و بدین ترتیب از بازی دربرابر مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر محروم هستند. ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند نیز به‌دلیل مصدومیت نمی‌توانند استقلال را در آن دیدار همراهی کنند. همچنین عارف غلامی دیگر مصدوم استقلال که در بازی با صنعت نفت غایب بود و بعید به نظر می رسد در این بازی به میدان برود.

اما کادر فنی استقلال با توجه به غیبت این بازیکنان برای دیدار مقابل مس رفسنجان احتمالا از نفرات زیر استفاده خواهد کرد:

سید حسین حسینی پس از عملکرد ضعیف در دربی هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان خوش درخشید تا همچنان انتخاب اصلی ساپینتو در چارچوب دروازه آبی‌پوشان باشد و علیرضا رضایی را کماکان روی نیمکت‌ قرار دهد تا در موقع احتیاج از دروازه‌بان دوم خود استفاده کند.

در خط دفاعی استقلال هفته گذشته تغییراتی را شاهد بود، سیاوش یزدانی بعد از مدت‌ها به میدان رفت و جانشین رافائل سیلوای برزیلی شد و محمد حسین مرادمند نیز در کنار یزدانی قرار گرفت و وظیفه محافظت از دروازه به این دو بازیکن سپرده شد. بنظر می‌رسد باتوجه به کلین‌شیت استقلال در هفته گذشته انتخاب ساپینتو برای زوج میانی قلب دفاع باز هم این دو بازیکن باشد.

باتوجه به غیبت حردانی و جلالی، جعفر سلمانی در دفاع چپ و کوین یامگا در پست دفاع راست بازی خواهند کرد.

روزبه چشمی در پست هافبک‌ دفاعی به میدان می‌رود و مهدی مهدی‌پور به همراه زبیر نیک‌نفس، رضا میرزایی کمربند میانی استقلال را تشکیل می‌دهند.

مهدی قایدی و ارسلان مطهری نیز زوج خط حمله استقلال در بازی امروز خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، رضا میرزایی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p7dr4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل مس