تاریخ انتشار: 1401/10/09 18:38
استقلال تهران 0- 0 مس رفسنجان
کد خبر: 12278

ربیعی در آزادی به خواسته اش رسید/ صدرنشینی استقلال در روز توقف برابر مس رفسنجان

دیدار استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ربیعی در آزادی به خواسته اش رسید/ صدرنشینی استقلال در روز توقف برابر مس رفسنجان

هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 15  امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان، در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این بازی با تساوی صفر-صفر به پایان رسید.

استقلال ظرف شش هفته گذشته به‌صورت یک در میان به تساوی و پیروزی دست یافته و این تساوی به منزله ادامه این روند بود. آبی‌پوشان 27 امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند، اما در صورتی که هر نتیجه‌ای در دیدار فردای گل‌گهر سیرجان - پرسپولیس رقم بخورد، آبی‌ها صدر جدول را از دست خواهند داد. مس رفسنجان هم که تاکنون تنها چهار گل خورده، توانست دروازه خود را برای دیدار دیگری بسته نگه دارد و با 19 امتیاز، موقتاً در رده پنجم قرار گرفت.

استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند (28 - سیاوش یزدانی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس (60 - امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده (60 - پیمان بابایی)، مهدی قایدی (81 - رضا میرزایی) و ارسلان مطهری (81 - آرمان رمضانی).

مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری (87 - محمد حسین کریم‌زاده)، فرشید باقری (83 - امید لطفی)، جفرسون باهیا، سید مهدی حسینی، مهدی ترکمان (74 - میثم تیموری)، محسن آذرباد (74 - مهرداد رضایی)، لوسیانو پریرا (83 - محمد مهدی محبی) و فراز امامعلی.

اتفاقات مهم این مسابقه به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 14: ارسال مهدی قایدی به روی دروازه مس، در محوطه جریمه نارنجی‌پوشان روی سر نیک‌نفس فرود آمد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه تیم رفسنجانی به بیرون رفت.

دقیقه 24: اشتباه مهدی‌پور سبب شد محسن آذرباد صاحب توپ شود. هافبک مس رفسنجان دریبل دو طرفه‌ای به مرادمند زد و با سید حسین حسینی تک به تک شد، اما ضربه خوبی به توپ نزد و این فرصت را هدر داد.

دقیقه 28: مرادمند به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد.

دقیقه 30: همکاری فراز امامعلی و لوسیانو پریرا در محوطه جریمه استقلال، با پاس شیمبا به امامعلی همراه بود که ضربه خطرناک بیرون پای او با فاصله کمی از کنار دروازه آبی‌ها عبور کرد.

دقیقه 35: مهدی قایدی در پاس‌کاری کوتاه بازیکنان استقلال، توپ را از ارسلان مطهری دریافت کرد و با نوشی صوفیانی تک به تک شد. قایدی که تلاش می‌کرد توپ را پس از عبور از دروازه‌بان وارد دروازه کند، در رسیدن به این هدف ناکام ماند و سنگربان مس توانست توپ را مهار کند.

دقیقه 35: پس از یک رفت و برگشت، قایدی صاحب توپ شد و آن را به سجاد شهباززاده رساند که ضربه مهاجم استقلال پس از برخورد به دست حسن جعفری راهی کرنر شد. بازیکنان استقلال اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که عرب براقی با آنها هم‌عقیده نبود.

دقیقه 2+45: نیک‌نفس در ادامه بازی پاس خوبی از قایدی دریافت کرد و فرصت داشت دروازه مس را باز کند که ضربه آرام این بازیکن در آغوش نوشی صوفیانی جای گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 56: مسی‌ها در ضد حمله‌ای ایده‌آل صاحب توپ شدند که این فرصت را از دست دادند. در ادامه فراز امامعلی صاحب توپ شد و دروازه استقلال را از پشت محوطه جریمه این تیم هدف گرفت که ضربه او با فاصله از کنار دروازه آبی‌ها راهی اوت شد.

دقیقه 58: نارنجی‌پوشان روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت دیگری شدند که در ادامه با شوت از راه دور مهدی حسینی همراه بود. این ضربه پس از اینکه از سید حسین حسینی عبور کرد، فاصله زیادی با دروازه استقلال نداشت که توپ با ضربه سر سیلوا بلوکه شد.

 دقیقه 64: ارسال از سمت چپ دروازه مس رفسنجان به ضربه سر ارسلان مطهری انجامید که توپ به تیر دروازه مس برخورد کرد. توپ در ادامه روی سر رافائل سیلوا فرود آمد که ضربه مدافع استقلال با اختلاف از بالای دروازه تیم محمد ربیعی به بیرون رفت.

دقیقه 80: مهرداد رضایی پشت محوطه جریمه استقلال ضربه خطرناکی به سمت دروازه آبی‌ها شلیک کرد که توپ با فاصله‌ای بسیار کم از بالای دروازه خارج شد.

دقیقه 89: محمد حسین کریم‌زاده روی خط محوطه جریمه استقلال صاحب توپ داشت و برخوردی با جعفر سلمانی داشت. بازیکنان مس معتقد بودند روی کریم‌زاده خطای پنالتی رخ داده، اما عرب براقی حکم به ادامه بازی داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bgnv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال- مس رفسنجان؛ مچ اندازی فکری و ربیعی این بار در لیگ برتر / رونمایی از ستاره های آبی پوش

لب کاپیتان سابق استقلال پاره شد (عکس)
بزن بزن در بازی سرخپوشان و مس رفسنجان؛