تاریخ انتشار: 1401/10/09 22:23
یک گل و یک تیر برای مهاجم جوان آلومینیوم
کد خبر: 12270

آزادی عاشق گلزنی به تیم‌های زردپوش!(عکس)

مهاجم بلندقامت آلومینیوم گل برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند.
آزادی عاشق گلزنی به تیم‌های زردپوش!(عکس)

شاگردان سیدمهدی رحمتی برای بازگشت به رتبه پنجم جدول لیگ برتر نیاز به کسب پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان داشتند که توانستند با گل محمدرضا آزادی که در دقیقه ۱۹ به ثمر رسید، به آن دست پیدا کنند.

محمدرضا آزادی که در تمام مسابقات این فصل، مهره ثابت خط حمله آلومینیوم اراک بود، امروز هم مثل همیشه جزو یازده بازیکن این تیم برابر نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و انگیزه زیادی داشت دومین گل فصل خود را دوباره برابر یک تیم نفتی به ثمر برساند که روی یک توپ ارسالی از کرنر موفق به انجام این کار شد.

آزادی که علی‌رغم تلاش زیاد در خط حمله آلومینیوم فقط یک گل در هفته دوم لیگ برتر در آبادان مقابل صنعت نفت به ثمر رسانده بود، امروز هم سانتر امین جهان از کرنر سمت راست به مقابل تیرک دوم را با یک ضربه بغل پا به تور دروازه چسباند تا نقش مهمی در پیروزی مهم آلومینیوم داشته باشد.

نفت مسجدسلیمان پس از ۶ شکست سنگین طی هفت مسابقه اخیرش با انگیزه زیادی مقابل آلومینیوم حضور پیدا کرد تا بتواند حداقل یک امتیاز بگیرد و از بحران خارج شود. اما گلزنی مهاجم جوان اراکی‌ها مانع از این اتفاق شد و آزادی نیز با این گل رحمتی را به مسابقات آینده امیدوار کرد.

محمدرضا آزادی در دقیقه ۳۸ هم با یک ضربه ایستگاهی استثنایی از فاصله حدودا ۳۰ متری، تیرک دروازه نفت را به لرزه درآورد و بدشانس بود که یکی از زیباترین گل‌های لیگ برتر به ثمر نرسید.

محمدرضا آزادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ykga2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل سوم آلومینیوم به پرسپولیس (محمدرضا آزادی)