تاریخ انتشار: 1401/10/11 08:43
کد خبر: 12224

درخشان: پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم به جای لوکادیا باید یک مهاجم دیگر جذب کند.

درخشان: پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد

حمید درخشان در گفت‌وگویی، درباره پیروزی پرسپولیس برایر گل‌گهر در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی در همه خطوط عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در نهایت هم به برتری برسد. هم دروازه، هم مدافعان، هم خط هافبک وهم خط حمله واقعا خوب کار کردند. در این بازی گل‌محمدی سعی کرد با بازی دادن به جوان‌ترها طراوت را به تیمش بدهد که فکر می‌کنم در این کار بسیار موفق کار کرد. بازیکنان جوان با انگیزه بالا وارد زمین شدند و توانستند برتری خود را به گل‌گهر دیکته کنند. البته فراموش نکنید گل‌گهر هم از تیم‌های خوب لیگ است که بسیار تاکتیکی بازی می‌کند.

او در ادامه درباره اینکه پرسپولیس در دیدار برابر گل‌گهر روی دو شوت از راه دور به گل رسید هم گفت: وقتی در چیدمان بازیکنان تغییراتی ایجاد می‌کنید و بازیکنان جوان را به میدان می‌فرستید قاعدتا باید در سبک بازی هم تغییراتی ایجاد کنید. پرسپولیس در دیدار برابر گل‌گهر هم سعی داشت تغییراتی ایجاد کند و فکر می‌کنم در این خوب کار کرد. وقتی تیمی راه‌های نفوذ را می‌بندد، قاعدتا شوت پشت محوطه جریمه می‌تواند کمک کند یک تیم به گل برسد. در دیدار برابر گل‌گهر هم همین اتفاق رخ داد و پرسپولیس توانست دروازه حریف را باز کند.

درخشان درباره اینکه با نبود لوکادیا آیا پرسپولیس باید مهاجم جذب کند یا همچنان با همین نفرات ادامه بدهد هم گفت: قطعا پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد. به دیدار برابر گل‌گهر نگاه نکنید که رو دو شوت از راه دور پرسپولیس به گل رسید. در حال حاضر پرسپولیس باید فکری به حال خط حمله خود کند و یک مهاجم جذب کند تا در این زمینه مشکلی نداشته باشد. اینکه در یک بازی دو بازیکن با شوت از راه دور دروازه  حریف را باز کنند به این معنی نیست که آن تیم دیگر به مهاجم نیاز ندارد.

وی در ادامه درباره مصدومیت‌های ادامه‌دار دیاباته هم گفت: دیاباته بازیکن خوبی است ما با بدشانسی روبه‌رو شده و مصدوم است. او قطعا خودش هم دوست دارد زودتر برگردد و به  پرسپولیس کمک کند اما گاهی یک بازیکن دچار مصدومیت می‌شود و دیگر کاری نمی‌تواند انجام دهد. درحال حاضر هم کادر پزشکی پرسپولیس باید تلاش خود را انجام دهند تا دیاباته برگردد و به پرسپولیس کمک کند.

او در پایان گفت: درحال حاضر پرسپولیس باید تلاش کند همین روند را  ادامه بدهد تا بتواند در پایان فصل به قهرمانی برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45yzo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حمید درخشان: پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود