تاریخ انتشار: 1401/10/12 14:40
قفل سپاهان با کلید پرتغالی باز می‌شود اما؛
کد خبر: 12171

زنگ خطر: مورایس باید دست به کار شود!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان احتمالا تا الان نتوناسته باخت مقابل پیکان را هضم کند.
زنگ خطر: مورایس باید دست به کار شود!

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در انتهای مسابقه‌ای که بسیار امیدوار بود با دمیدن داور در سوت پایان آن به رده دوم جدول صعود کند، باید برای تبریک گفتن به مربی حریف بابت پیروزی پیش‌دستی می‌کرد.

شکست غیرمنتظره سپاهان مقابل پیکان در شرایطی رقم خورد که مورایس در اقدامی کم‌سابقه، با همان ترکیب اولیه بازی قبلی تیمش را به میدان فرستاده بود و توقع داشت نمایش خوب شاگردانش مقابل نفت مسجدسلیمان را در بازی برابر پیکان هم ببیند.

اما در عین تعجب و با وجود خلق موقعیت‌های کاری، طلایی‌پوشان در انتهای مسابقه از کسب تک امتیاز هم ناکام بودند تا مورایس از سرگیجه این شکست خارج نشود.

سپاهان- پرسپولیس

سرمربی مقبول هواداران سپاهان در تمام مسابقات لیگ توانسته از فرم بازی مدنظرش به موقعیت‌های لازم برای گلزنی برسد اما در تعداد زیادی از آنها، فرصت‌سوزی‌های بازیکنانش مانع از پیروزی تیم شده تا جایگاهی بهتر از سومی تا اینجای لیگ نصیب آنها نشود.

حالا با فرا رسیدن پنجره زمستانی نقل‌و‌انتقالات، اغلب منتظرند تا ببینند سپاهان به عنوان باشگاهی که در مقیاس خودش با مشکل مالی روبرو نیست، تا چه اندازه از پس اجابت خواسته‌های سرمربی پرتغالی بر می‌آید تا در مسیر جبران اختلاف و رسیدن به صدر، تیمش را هدایت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zlbb4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مورایس: پیکان نظم دفاعی خوبی داشت/ نمی‌توانم درباره نقل و انتقالاتمان صحبت کنم

مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم
پرسپولیس با هوش و با استراتژی بود؛