تاریخ انتشار: 1401/10/12 17:36
کد خبر: 12162

داور باتجربه، قاضی آخرین بازی نیم فصل پرسپولیس

علی صفایی به عنوان داور بازی پرسپولیس و نساجی انتخاب شده است.
داور باتجربه، قاضی آخرین بازی نیم فصل پرسپولیس

علی صفایی که در ابتدای فصل به دلیل یک اتفاق کوچک، از تست داوری رد شد و نتوانست به جمع داوران لیگ‌ برتر اضافه شود، پس از موفقیت در این آزمون، دوباره توانسته به جمع داوران لیگ برتری بازگردد و حالا قضاوت بازی پرسپولیس را گرفته است. این در حالی است که صفایی هفته‌های گذشته نیز چند بازی از لیگ برتر را قضاوت کرد و با آمادگی کامل پای به بازی پرسپولیس و نساجی می‌گذارد.

این داور ۴۱ ساله در فصول گذشته بازی‌های زیادی از پرسپولیس را قضاوت‌ کرده و نکته جالب اینکه این بار محمدرضا منصوری به عنوان نماینده ایران در جام جهانی، به همراه یعقوب سخندان، او را همراهی خواهند کرد.

این دومین بار در فصل جاری است که علی صفایی برای پرسپولیس قضاوت می‌کند. مرتبه قبلی داور بازی پرسپولیس و ملوان بود که پایان بازی با فریادهای جنجالی مازیار زارع همراه شد. زارع اعتراض داشت که داور یک پنالتی برای تیمش اعلام نکرده که البته این اعتراض او مورد قبول کارشناسان داوری هم قرار نگرفت.

نکته جالب اینکه در یک بازی دوستانه بین پرسپولیس و نساجی هم علی صفایی برای این دو تیم سوت زد تا حالا به نوعی برای دومین بار در فصل جاری، قضاوت بازی پرسپولیس و نساجی را به دنبال داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n5ro3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر دو کارشناس داوری درباره اتفاقات و جنجال‌های دیدار ملوان - پرسپولیس