تاریخ انتشار: 1401/10/14 09:10
کد خبر: 12113

غایبان دیدار تراکتور و استقلال چه کسانی هستند؟

تیم های تراکتور و استقلال با شماری از غایبان حساس ترین دیدار هفته پانزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال را برگزار خواهند کرد.
غایبان دیدار تراکتور و استقلال چه کسانی هستند؟

تیم های تراکتور و استقلال با شماری از مصدومان و محرومان در واپسین هفته دور رفت رقابت های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

تی‌تی‌ها در این مسابقه ماشین گلزنی‌شان محمدعباس زاده را به علت محرومیت و چهار کارته شدن در اختیار نخواهند داشت و حضور کاوه رضایی در این بازی علی‌ رغم بهبود شرایط مصدومیت و شرکت‌اش در تمرینات گروهی تراکتور روی هوا است و پاکو خمز اسپانیایی چالش دشواری را در انتخاب مهاجم و چیدمان سیمای خط حمله‌اش مقابل استقلالی که تشنه کسب سه‌امتیاز بازی است، پیش‌رو خواهد داشت.

گفته می‌شود سید محمد حسینی نیز به دلیل سرماخوردگی طی دو روز اخیر در تمرینات تراکتور شرکت نکرده و در این دیدار حضور نخواهد داشت.

در سمت مقابل آبی‌های پایتخت، سرمربی آرژانتینی خود را به علت محرومیت کنار زمین به همراه ندارند و ساپینتو باید از روی سکو نظاره‌گر نمایش شاگردانش در برابر تراکتور باشد.

مربی دروازه‌بانان این تیم بهزاد غلام‌پور نیز به علت محرومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت.

همچنین در بین بازیکنان این تیم، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور و حسین مرادمند به علت مصدومیت و محمد محبی، صالح حردانی و سعید مهری نیز به دلیل محرومیت، استقلال را در این بازی همراهی نخواهند کرد.

گفتنی است، تیم های تراکتور و استقلال تهران درچارچوب حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mw6b2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور هم حریف استقلال نشد!