تاریخ انتشار: 1401/10/14 11:36
کد خبر: 12109

پیشنهادات غیرمنتظره تیم‌های عربی به بازیکنان پرسپولیس!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پیشنهادات اخیر رسیده به دو بازیکن مطرح پرسپولیس زیر سر یک ایجنت معروف ایرانی است.
پیشنهادات غیرمنتظره تیم‌های عربی به بازیکنان پرسپولیس!

در خبرها آمده بود میلاد سرلک به تازگی با پیشنهاد وسوسه انگیزی از لیگ ستارگان قطر مواجه شده است. پیش تر نیز رسانه‌ها خبر دادند؛ مرتضی پورعلی‌گنجی مورد توجه چند تیم اماراتی و قطری قرار گرفته و پیشنهادات غیررسمی‌دریافت کرده است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در حالی مقابل آمریکا برای ششمین بار در جام جهانی به میدان رفت که اگر اسکوچیچ در تیم ملی می‌ماند، قطعا جایی در ترکیب اصلی تیم ملی نداشت و در صورتی هم که راهی جام جهانی می‌شد، نیمکت نشین می‌شد. هرچند تیم ملی نتوانست راهی مرحله بعدی جام جهانی شود و با کسب ۳ امتیاز به کار خودش پایان داد.

ظاهرا مرتضی با پرسپولیس قراردادی ۲ ساله دارد ولی آنطور که شنیدیم بند جدایی در قراردادش وجود دارد و با پرداخت مبلغی می‌تواند از این تیم جدا شود. هر چند هنوز زمان نقل و انتقالات زمستانی فرا نرسیده، اما خیلی از تیم‌ها برای تقویت خودشان دست به کار شدند و با بازیکنان مدنظرشان صحبت‌هایی را انجام دادند.

ظاهرا همه این پیشنهادات و هوایی کردن بازیکنان پرسپولیس زیر سر یک ایجنت ایرانی است که رابطه مطلوبی هم با یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان تهرانی ندارد. گویا خود یحیی گل محمدی از این موضوع با خبر شده اما واکنشی به اقدامات این ایجنت ایرانی نشان نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gnox4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور میلاد سرلک از امروز سر تمرین پرسپولیس