تاریخ انتشار: 1401/10/14 15:49
کد خبر: 12100

گل‌محمدی: به اسطوره‌های فوتبال بی‌احترامی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه در برخی برنامه‌های صدا و سیما به چهره‌های مطرح فوتبال توهین می‌شود، انتقاد کرد.
گل‌محمدی: به اسطوره‌های فوتبال بی‌احترامی می‌شود

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم باید بگویم؛ در چند وقت اخیر در صداوسیما صحبت‌هایی می‌شود که بی احترامی به اسطوره‌های فوتبال ماست. در چند روز پیش هم در مورد علی دایی حرف زده شد. او بازیکنی بود که همیشه جانش را برای تیمش، کشورش و پرچمش می‌داد. نمی‌دانم چرا راحت در مورد علی دایی اینقدر صحبت‌های غیرواقع می‌شود.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم وقتی علی دایی بازی می‌کرد چقدر با غیرت و تعصب فراوان برای مردمش افتخار آفرید. همه ما به افتخاراتی که دایی برای کشورمان کسب کرده، افتخار می‌کنیم. او یک چهره شناخته شده جهانی و اسطوره فوتبال ایران است. اصلاً شکی در این مسئله نیست. اینکه بخواهیم با حرف‌های غیرواقعی او را تخریب کنیم، به نظرم کار درستی نیست و به جز نفرت‌پراکنی چیز دیگری ندارد. امیدوارم این مسئله را هر چه سریع‌تر تمام کنند.

جامعه‌ای که اسطوره‌هایش را فراموش یا تخریب کند هیچ وقت پیشرفت نمی‌کند

سرمربی پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: صداوسیما یک رسالت بزرگ دارد و آنهم این است که می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند؛ نه اینکه باعث ایجاد تفرقه بیشتر شود. صداوسیما با توجه به جایگاهی که دارد باید در مورد مشکلات مردم، مشکلات اقتصادی و بحث آلودگی هوا هم صحبت کنند، اما باعث شوند مشکلات برطرف شود. باید علت این گرونی‌ها و تورم صحبت کنند و باری از دوش مردم بردارند. در هر صورت امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیفتد. فکر می‌کنم جامعه‌ای که بخواهد اسطوره‌هایش را فراموش یا تخریب کند هیچ وقت پیشرفت نمی‌کند و به مشکلات زیادی برمی خورد. امیدوارم این مسائل دیگر پیش نیاید.

ارزش پیروزی در این مقطع از فصل بیش از 3 امتیاز است

 

وی در مورد دیدار فردای تیمش مقابل نساجی هم به خبرنگاران گفت:  این بازی هم آخرین بازی نیم‌فصل ماست و همه می‌دانیم چقدر بازی‌ها حساس شده. نساجی نتایج خیلی خوبی در لیگ گرفته و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و ایده و تاکتیک دارد. قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان مثل بازی قبل که تمرکز خوبی داشتند همان تمرکز را در بازی فردا هم داشته باشند. هر سه امتیاز در این مقطع از لیگ ارزشش خیلی بیشتر از سه امتیاز است. قطعاً هدف اصلی ما گرفتن سه امتیاز و برد است، هر چند می‌دانیم این کار سخت است. امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به هواداران تقدیم کنیم.

 

گل‌محمدی در مورد اینکه این روزها از گزینه‌های زیادی برای نیمکت تیم ملی نام برده می‌شود و آیا صحبتی با او در این زمینه شده است یا خیر، گفت: خیر! هیچ صحبتی در این‌باره با من نشده است.

ادامه دارد ...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45yqd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: حیف از بازی زیبای امروز که بدون تماشاگر بود!/ قضاوت داور عالی بود و حرف نداشت