تاریخ انتشار: 1401/10/14 23:52
کد خبر: 12088

 اختصاصی/ تراکتور - استقلال؛ آزمایش بزرگ برای مردان پرتغالی و اسپانیایی

تیم های تراکتور تبریز و استقلال تهران یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.
 اختصاصی/ تراکتور  - استقلال؛ آزمایش بزرگ برای مردان پرتغالی و اسپانیایی

علی مسعودی؛ دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال جدال دو مربی سرشناس پرتغالی و اسپانیایی است که همه منتظر این بازی هستند فردا پنجشنبه از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر برگزار می شود.

تراکتور پس از شکست عجیب در قائمشهر به مصاف استقلالی می‌رود که هفته گذشته برابر مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید تا دو امتیاز از پرسپولیس فاصله بگیرد.شرایط دو تیم طوری است که آبی‌پوشان تهرانی برای قهرمانی تلاش می کنند و قرمزپوشان تبریزی برای رسیدن به جمع مدعیان که فعلا تیم تبریزی با خواسته‌های هواداران فاصله دارد. هر دو تیم از مربیان با سابقه اروپایی بهره می‌برند و باید دید پاکو خمس اسپانیایی برنده بازی بزرگ می شود یا ریکاردو ساپینتو پرتغالی که از هر دو مربی انتظار بیشتری می رود.

در این چند سال اخیر جدال تیم‌های استقلال و تراکتور تماشایی از آب درآمده و حتی پرگل هم بوده است. هر دو تیم از بازیکنان مطرحی برخوردار هستند که رسیدن بهترین پاسور لیگ ( ریکاردو آلوز) به این مسابقه می تواند خطر بزرگی برای مدافعان و دروازه‌بان استقلال باشد.

این مسابقه می‌تواند یک آزمایش جدی برای ساپینتو باشد که به جز بازی با گل‌ گهر در هیج بازی بزرگی برنده نبوده و اگر در این مسابقه نیز نتواند از تراکتور امتیاز بگیرد، نشان‌ می دهد که برای بازی های بزرگ مشکل دارد. در سوری مقابل پاکو خمز نیز جانشین بردیف روسی شده که همه هواداران تبریزی انتظار دارند تیم شان را از میانه های جدول بالا بکشد و در جمع مدعیان قرار دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4plqo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تصاویری دیدنی از دیدار استقلال و مس رفسنجان