تاریخ انتشار: 1401/10/17 11:51
کد خبر: 12000

هشدار یحیی به بازیکن گلزن پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ انگیزه های بازیکن پدیده تیمش از هرگونه مبالغه درباره او خودداری کرد و به او هشدار داد.
هشدار  یحیی به بازیکن گلزن پرسپولیس

دو پیروزی متوالی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و نساجی مازندران جایگاه این تیم را در صدر جدول تثبیت کرد تا سرخ‌ها در پایان دور رفت با ۳۲ امتیاز به قهرمانی نیم فصل برسند.

این تیم در حالی ۶ امتیاز حساس را قبل از پایان نیم فصل کسب کرد که بدون مهاجمان تخصصی و با هافبک‌های تازه وارد به موفقیت رسید.

کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفت سینا اسدبیگی و محمد عمری را در ترکیب اصلی قرار دهد تا درخشش این دو بازیکن تأثیر مستقیم در پیروزی‌های تیم داشته باشد.

اسدبیگی و عمری دو گل پرسپولیس را در پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل گل گهر سیرجانبه ثمر رساندند تا نه تنها تحسین کادر فنی را به همراه داشته باشند بلکه نگاه ویژه اهالی فوتبال را به خود جلب کنند.

اسدبیگی در دیدار با نساجی مازندران نیز عملکردی ایده آل داشت اما این بار محمد عمری بود که توانست با دو گل زده از پنج گل تیمش لنز دوربین عکاسان را به خود اختصاص دهد و باعث پرسش خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از گل محمدی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخشش عمری گفت: این یک پروسه است که چطور بشود از بازیکنان جوان استفاده کنیم. باید مراحل مختلف را پشت سر بگذارند. هر زمان که احساس شود از آنها در پست‌های مختلف استفاده خواهیم کرد. البته باید کیفیت حضور در تیم بزرگسالان را داشته باشد. عمری در دو بازی قبل عملکرد خوبی داشته است اما جا دارد که بهتر شود و باید زندگی حرفه ای خود بهتر کند. هنوز فقط دو بازی انجام داده است و راه طولانی در پیش دارد.

جملاتی که پایان گفتگوی گل محمدی با بازیکن جوان تیمش نبوده است. او پس از پایان بازی نیز از تلاش‌های عمری تشکر کرده اما از او خواسته تا مغرور نشود و گول عکس‌هایی که در مصاف با نساجی مازندران از او گرفته شده است را نخورد.

سرمربی پرسپولیس به عمری هشدار داده است برای ماندن در این تیم و ادامه درخشش نیاز به زندگی حرفه‌ای تری دارد و باید تمام تمرکز خود را معطوف به بازی کند تا اسیر حاشیه نشود.

جملاتی که اگر عمری به آن توجه داشته باشد می‌تواند آینده خوشی را برای خود و حتی تیم باشگاهی‌اش رقم بزند در غیر این صورت شاید شبیه به برخی نیمکت‌نشینان این تیم ستاره‌ای نو ظهور اما رو به افول لقب بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45mmq3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی به دنبال راهی برای پیدا کردن لوکادیای جدید پرسپولیس