تاریخ انتشار: 1401/10/22 17:34
کد خبر: 11841

تساوی استقلال و تراکتور در ۴۵ دقیقه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با تساوی همراه بود.
تساوی استقلال و تراکتور در ۴۵ دقیقه اول

 تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی.

داور: کوپال ناظمی

دقیقه 2: اشتباه آلوز باعث شد توپ در اختیار ارسلان مطهری قرار بگیرد و مهاجم استقلال می‌توانست همین ابتدای کار به گل برسد، ولی محمدرضا اخباری توپ را گرفت.

دقیقه 7: کوین یامگا در محوطه جریمه تراکتور توسط بازیکن حریف روی زمین افتاد، ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 14: مهدی مهدی‌پور اقدام به شوت زدن کرد که اخباری توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 22: کوین یامگا از یک ارسال توپ را به مطهری داد و مهاجم استقلال به راحتی می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند، ولی توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: پاس عمقی به رضا اسدی رسید و قبل از اینکه توپ به پای این بازیکن برسد، سید حسین حسینی توپ را دور کرد.

دقیقه 2+45: یامگا با عبور از یک بازیکن توپ را به مطهری رساند و این بازیکن پس از یک چرخش توپ را برای پیمان بابایی ارسال کرد، ولی مهاجم استقلال به جای باز کردن دروازه تراکتور، توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 3+45: ارسال توپ مهدی‌پور از نقطه کرنر با ضربه سر داسیلوا همراه شد که اخباری دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qmnp2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویدیو/ درگیری میان بازیکنان استقلال و تراکتور