تاریخ انتشار: 1401/10/24 23:40
کد خبر: 11759

سرنوشت نامعلوم «کاوه»؛ از «رضایی» اصرار، از «سا پینتو» انکار؟

به نظر می‌رسد احتمال انتقال «کاوه رضایی» در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی ضعیف‌تر شده است.
سرنوشت نامعلوم «کاوه»؛ از «رضایی» اصرار، از «سا پینتو» انکار؟

کاوه رضایی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران بود که در کنار چهره‌هایی مثل علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم تصمیم گرفت تا به لیگ برتر بازگردد و در رقابت‌های لیگ داخلی کار خود را دنبال کند. رضایی که از استقلال به فوتبال بلژیک منتقل شده بود، در بازگشت دوباره‌اش از فوتبال بلژیک هم استقلال را انتخاب کرد و به اردوی آبی‌پوشان پایتخت در ترکیه اضافه شد اما تکمیل بودن فهرست بازیکنان آبی‌پوش باعث شد تا انتقال رضایی به استقلال رسمیت پیدا نکند.

مهاجم 30 ساله و سابق آبی‌پوشان پایتخت بعد از انتقال نافرجام به استقلال تصمیم گرفت تا برای دور نماندن از شرایط مسابقه به تراکتور تبریز برود اما قرارداد کاوه رضایی در شرایطی مشروط با تراکتوری‌ها به امضا رسید؛ به طوری‌که با توجه به عدم امکان امضای قرارداد به مدت نیم‌فصل در ابتدای لیگ، رضایی برای امضای قراردادی یک‌ساله با مدیران تراکتور به توافق رسید اما در قراردادش قید کرد که در صورت دریافت پیشنهاد از استقلال می‌تواند در نیم‌فصل به صورت توافقی جدا شود.

یک نیم‌فصل و یک گل

رضایی در بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران، مصدومیت کهنه‌اش را هم همراه خود آورد و همین مسئله باعث شد تا از 16 بازی تراکتور در لیگ برتر و جام حذفی در نیم‌فصل نخست، در 9 بازی کاوه رضایی دور از شرایط مسابقه باشد و نتواند برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان برود. کاوه رضایی در 3 بازی در ترکیب اصلی تراکتور به میدان رفت و در 3 بازی هم در نقش یار جانشین به ترکیب 11 نفره سرخ‌ها اضافه شد که ماحصل تلاش او در نیم‌فصل نخست، ثبت یک گل در دیدار جذاب تراکتور و سپاهان بود.

کاوه رضایی در بازگشت دوباره‌اش از مصدومیت، در 2 دیدار اخیر برابر استقلال در لیگ برتر و جام حذفی در نقش یار جانشین به ترکیب تراکتور اضافه شد اما نتوانست در تهدید دروازه تیم سابق خود موفق باشد و روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و دور از فرم آرمانی و ایده‌آل خود بود و موفق شد تاثیرگذاری مدنظر کادرفنی را در ترکیب تراکتور داشته باشد.

«سا پینتو» از جذب «کاوه» منصرف شد؟

مهاجم 30 ساله تراکتور در نیم‌فصل نخست که امیدوار بود به اولین خرید زمستانی استقلال تبدیل شود، فعلاً جایی در برنامه‌های ریکاردو سا پینتو ندارد و گفته می‌شود با توجه به مصدومیت‌های سریالی کاوه رضایی در نیم‌فصل نخست، سا پینتو نسبت به جذب او مردد شده و احتمال منتفی‌شدن حضور رضایی در استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم وجود دارد که در این‌صورت مهاجم تراکتور باید به کارش در جمع شاگردان پاکو خمس ادامه بدهد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور که پیشتر از احتمال جدایی توافقی کاوه رضایی صحبت کرده بود، شب گذشته در اظهاراتی تازه مدعی شد که احتمالاً کاوه رضایی در تراکتور ماندنی است. نصیرزاده در واکنش به آخرین شرایط مهاجم باتجربه سرخ‌پوشان تبریزی گفت: «کاوه رضایی تمرینات خوبی را پشت سر‌می‌گذارد و این بازیکن با ما قرارداد دارد. رضایی دوست دارد در تراکتور بماند. او بازیکن بزرگی است و باشگاه تراکتور هم دوست دارد در خدمت این بازیکن باشد».

ریکاردو سا پینتو هنوز فهرست بازیکنان مدنظرش را به مدیران باشگاه استقلال ارائه نکرده و به نظر می‌رسد که با وجود علاقه کاوه رضایی برای بازگشت به استقلال، سرمربی پرتغالی هنوز درباره همکاری با رضایی به جمع‌بندی نهایی نرسیده و با توجه به توضیحات مدیرعامل باشگاه تراکتور، حالا ادامه همکاری کاوه رضایی با تراکتور بیش از پیوستن او به استقلال محتمل است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kzyd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فوری باشگاه تراکتور به بیانیه استقلال