تاریخ انتشار: 1401/10/26 13:23
کد خبر: 11714

استراتژی فتح‌الله‌زاده لو رفت

با توجه به شرایط بد استقلال به لحاظ بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مدیران این باشگاه به هیچ وجه در باره لیست مازاد تیم‌شان ریسک نمی کنند.
استراتژی فتح‌الله‌زاده لو رفت

در شرایطی که تیم استقلال از سوی دو بازیکن و مربی خارجی گذشته‌اش شامل تنبیه فیفا شده و پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته است مسئولان باشگاه در صحبت با کادر فنی به آن‌ها توصیه کرده‌اند به هیچ عنوان با اعلام لیست نفرات مازاد انگیزه بازیکنان استقلال را کاهش ندهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره اعلام کرده چون هنوز پنجره استقلال بسته است انتشار لیست مازاد می‌تواند باعث بی انگیزه شدن بازیکنان تیم استقلال بشود. به همین دلیل و با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست استقلال می‌تواند در فصل نقل و انتقالات فعالیت کند یا نه، کادر مدیریتی هیچ لیستی را اعلام نمی‌کند. با توجه به همین سیاست جدید در روزهای گذشته و در چند نوبت مسئولان باشگاه استقلال در صحبت با رسانه‌ها یا از طریق رسانه رسمی باشگاه شان، عنوان کرده‌اند که هیچ لیست خرید و یا مازادی به شکل رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده و فهرست بازیکنان اعلام شده در فضای رسانه‌ای و یا مجازی گمانه‌زنی‌هایی بیش نیست.

مدیران استقلال میدانند اگر موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی تیم نشوند باید با همین نفرات تا پایان فصل ادامه بدهند. به خاطر همین این استراتژی را در نظر گرفته اند که فعلاً هیچ اسمی را درباره بیرون رفتن از کادر نفرات تیم اعلام نکنند تا تکلیف پنجره بسته نقل و انتقالاتی استقلال مشخص شود.

قرار است فتح‌الله‌زاده در سفر به امارات در این باره با گابریله پین مربی ایتالیایی فصل گذشته این تیم مذاکره کند تا این مربی با دریافت بخشی از طلبش و قسط بندی مابقی پولش، از شکایت صرف نظر کند. گرچه شکایت هروویه میلیچ هنوز پابرجاست و ظاهراً وکلای حقوقی بین المللی استقلال در حال رایزنی با این بازیکن کروات هستند تا رضایت او را نیز جلب کنند.

شایان ذکر است؛ فصل نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری لیگ برتر از پایان هفته پانزدهم آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3njar2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان بازی استقلال مقابل سپاهان