تاریخ انتشار: 1401/10/26 13:57
کد خبر: 11713

پرسپولیس با هشت گلزن در نیم فصل/ متفاوت‌ترین گلزن را بشناسید

پرسپولیس با آمار جالب توجه هشت گلزن نیم فصل اول را به پایان رسانده است.
پرسپولیس با هشت گلزن در نیم فصل/ متفاوت‌ترین گلزن را بشناسید

پرسپولیس با ثبت ۲۰ گل دومین خط حمله برتر نیم فصل اول بود و این در حالیست که در ترکیب این تیم هشت بازیکن موفق به گلزنی شدند تا تعدد گلزنان را در سرخپوشان شاهد باشیم.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و جدا شده سرخ‌ها با شش گل زده برترین گلزن این تیم محسوب می‌شود که البته آنها در ادامه مسیر آقای گل خود را در اختیار نخواهند داشت.

مدافع گرجستانی پرسپولیس با سه گل زده که دو تای آن در دربی بود و از حساسیت بالایی برخوردار بود، دومین گلزن برتر این تیم محسوب می‌شود. محمد عمری سورپرایز این فصل پرسپولیس نیز با ۳ گل زده در کنار گئورگی گولسیانی قرار گرفته است.

دانیال اسماعیلی‌فر نیز که در هفته‌های پایانی نمایش درخشانی در ترکیب پرسپولیس داشت نیز با ثبت آمار دو گل زده یکی دیگر‌ از گلزنان نیم فصل این تیم به حساب می‌آید و در کنار سعید صادقی دیگر خرید این فصل پرسپولیس در رده سوم برترین‌ گلزنان سرخ‌ها قرار گرفته است.

سینا اسدبیگی با آن گل ویژه اش برابر گل‌گهر سیرجان دیگر گلزن نیم فصل اول پرسپولیس در کنار شیخ دیاباته و میلاد سرلک تک گله است.

یکی از گل‌های پرسپولیس در نیم فصل اول نیز توسط بازیکن حریف (میثم تهی‌دست) به ثمر رسیده است تا متفاوت ترین گل این تیم در نیم فصل اول را زده باشد.

نکته جالب و عجیب اینکه در بین گلزنان پرسپولیس نام مهاجم داخلی از این تیم دیده نمی‌شود و مهدی عبدی و حامد پاکدل در نیم فصل اول ناکام مانده‌اند.

باید دید صدرنشین نیم فصل در ادامه لیگ برتر شرایط را به چه شکل دنبال خواهد کرد و آیا بعد از مدت‌ها مهاجمی از این تیم قادر خواهد بود کفش طلا را از آن خود کرده و به سرخپوشان برای تصاحب عنوان قهرمانی کمک کند یا خیر.

جدول گلزنان پرسپولیس در نیم فصل اول

یورگن لوکادیا (6 گل)

گئورگی گولسیانی (3 گل)

محمد عمری (3 گل)

دانیال اسماعیلی‌فر (2 گل)

سعید صادقی (2 گل)

سینا اسدبیگی (1 گل)

شیخ دیاباته (1 گل)

میلاد سرلک (1 گل)

میثم تهی‌دست (۱گل - گل بخودی)

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mg984

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرجی: دیگر کسی از معافیت من حرف نمی‌زند
جام‌جهانی قطر تمام شد و…