تاریخ انتشار: 1401/10/27 09:16
کد خبر: 11688

یحیی لیست مهاجمان مد نظرش را به درویش داد

باشگاه پرسپولیس هنوز برای درخواست مهاجم به هیچ باشگاه داخلی نامه نزده است و شاید این اتفاق در مورد مهاجم خارجی رخ داده باشد.
یحیی لیست مهاجمان مد نظرش را به درویش داد

در ابتدای این هفته قرار بود که یحیی گل‌محمدی با حضور در باشگاه پرسپولیس نشستی را با رضا درویش داشته باشد که بنا به دلایلی این نشست به تعویق افتاد. نشستی که شاید در روزهای آتی هم برگزار نشود. از این جهت که سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس در روزهای اخیر درمورد مسائل مربوط به تیم و نقل و انتقالات چند بار با یکدیگر تماس تلفنی داشته‌اند. از این‌رو فعلا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی انجام‌شده در باشگاه پرسپولیس محرمانه است. یحیی مهاجمانی که برای تقویت خط حمله سرخپوشان مدنظرش هستند را به درویش اعلام کرده و باید دید درنهایت کدام یک از آنها در روزهای آتی شانس بیشتری برای پیوستن به پرسپولیس را خواهند داشت.

آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس هنوز برای درخواست مهاجم به هیچ باشگاه داخلی نامه نزده است و شاید این اتفاق در مورد مهاجم خارجی رخ داده باشد. به‌هرحال یحیی از چند هفته پیش مذاکرات خود را با مهاجمان مدنظر داخلی‌اش آغاز کرده و گرفتن رضایت‌نامه و شرایط‌شان برای جدایی را به خودشان واگذار کرد. شواهد امر نشان می‌دهد که یحیی در تلاش است یک مهاجم خارجی با قیمت مناسب به تیمش بیاورد. از این جهت قیمت مناسب که قیمت بالای دلار باعث شده پرسپولیس در زمینه جذب مهاجم خارجی دیگر بسیار با احتیاط عمل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4plwr3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی گل‌محمدی از ایران رفت/بلاتکلیفی در پرسپولیس!