تاریخ انتشار: 1401/10/28 22:03
کد خبر: 11629

اختصاصی/ سپاهان - استقلال؛ راند دوم مورایس و ساپینتو با طعم انتقام!

استقلال برای گرفتن انتقام بازی رفت به مصاف سپاهان می رود تا با شکست دادن این تیم‌ در کورس باقی بماند.
اختصاصی/ سپاهان  - استقلال؛ راند دوم مورایس و ساپینتو با طعم انتقام!

علی مسعودی؛ شاگردان ساپینتو پس از پیروزی جنجالی مقابل تراکتور و حذف این تیم در جام حذفی آماده یک نبرد حساس با سپاهان می‌شوند. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید که شاید در بازی برگشت شرایط متفاوت باشد.

استقلال و سپاهان از مدعیان قهرمانی محسوب می‌‌شوند، با این تفاوت که دوست ندارند فاصله شان را با پرسپولیس بیشتر شود. هر تیمی در این مسابقه شکست‌ بخورد و پرسپولیس سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن را بگیرد کار برای رسیدن به این تیم سخت می شود.

هر دو تیم‌ ابزار لازم برای ارائه فوتبال زیبا را دارند که در این رابطه هم مورایس دوست ندارد در اصفهان پایان فصل را نبیند و هم ساپینتو دلش نمی‌خواهد مربی اخراجی‌ لیگ باشد. او تیم قهرمان را تحویل گرفته که قطعا خودش هم می داند از این تیم جز قهرمانی چیز دیگری نمی خواهند. البته‌ مورایس هم تیمی را برعهده گرفته که از او نیز فقط قهرمانی می‌خواهند چون اگر برای دوم و سوم شدن بود، محرم نویدکیا مثل آب خوردن همین نتایج را می گرفت و حتی تیمش فوتبال زیبایی را نیز به نمایش می گذاشت.

فراموش نکنید حضور پر تعداد بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس در سپاهان و حتی چند بازیکن سابق سپاهان در استقلال می‌تواند به جذابیت مسابقه را دوچندان کند. بازیکنانی که هر کدام‌ انگیزه خاصی برای جدال با یکدیگر دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aqmg3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ ناپایان در اصفهان