تاریخ انتشار: 1401/10/29 12:26
مجیدی زحمت زیادی کشید و رفت؛
کد خبر: 11620

آقایی: فرصت پیدا کنم، گل می‌زنم

مهاجم جوان آلومینیوم امیدوار است زیر نظر رحمتی فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کند.ن
آقایی: فرصت پیدا کنم، گل می‌زنم

 سجاد آقایی در مورد تساوی آلومینیوم در دیدار معوقه برابر گل‌گهر گفت: گل‌گهر تیم با کیفیت، پرستاره و با شخصیتی است ولی ما هم کادر فنی و بازیکنان خوبی دراختیار داریم و تلاش کردیم در این مسابقه برنده شویم که در نهایت این بازی زیبا بدون گل به پایان رسید.

او که پس از میثم مجیدی دومین بازیکن اراکی تاریخ استقلال بود، در رابطه با خداحافظی کاپیتان ایرالکو عنوان کرد: آقا میثم زحمات زیادی برای آلومینیوم کشیده‌ است؛ در این دو سالی‌ که با هم هم‌بازی بودیم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. امیدوارم در ادامه مسیر زندگی‌اش مثل دوران فوتبالی موفق باشد. من در سال ۹۶ به استقلال رفتم، اما به‌صورت قرضی از تیم جدا شدم و برای آلومینیوم به میدان رفتم. بعد از اینکه در اراک دوباره نمایش خوبی داشتم، وینفرد شفر من را خواستند و در آن فصل برای استقلال به میدان رفتم، اما بعد از آمدن استراچونی بیشتر بازی کردم و چند گل هم زدم.

آقایی عنوان کرد:خدا را شکر با کادرفنی با دانش آلومینیوم توانستیم تیم خوبی تشکیل بدهیم. شرایط تیم در جدول خوب است، اما هدف‌های بزرگتری داریم و به حضور در جمع تیم‌های بالای جدول فکر می‌کنیم. با آقا مهدی یک فصل هم‌بازی بودم؛ ایشان از نظر فنی و خلاقی فوق‌العاده خوب هستند، به بازیکنان جوان خیلی بها می‌دهد و در تمرینات با جوان‌های تیم بیشتر کار می‌کند تا خودشان را در بازی‌ها نشان دهند، خوشحالم از اینکه شاگرد ایشان هستم و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.

مهاجم جوان آلومینیوم یادآور شد: خوشبختانه شرایطم‌ در مدت خوب بود و موفق شدم یک گل به ثمر برسانم و یک پاس گل هم بدهم. در این بازی هم برای گلزنی‌ تلاش کردم که موفق به انجام آن نشدم، اما ان‌شاالله در بازی‌های بعد تیم این اتفاق خواهد افتاد.

او درباره دیدار پیش روی آلومینیوم مقابل هوادار گفت: انگیزه زیادی داریم باخت دور رفت را جبران کرده و از طرف دیگر نیم‌فصل دوم را با گرفتن سه امتیاز شروع کنیم. همه بچه‌های تیم روحیه دارند و امیدوارم بهترین عملکردمان را در این مسابقه داشته باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wvdd2

آخرین اخبار