تاریخ انتشار: 1401/10/30 11:43
کد خبر: 11582

وقتی نظم برای هافبک فولاد حکم زندان را دارد!

جواد نکونام تصمیم گرفته هافبک خارجی خود را در لیست مازاد قرار دهد.
وقتی نظم برای هافبک فولاد حکم زندان را دارد!

آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی فولاد که جدایی‌اش از این تیم قطعی به نظر می‌رسد شب گذشته استوری عجیبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به نظر می‌رسد کنایه‌ای به شرایطش در تیم خوزستانی بود. او تصویری از یک زندان با دو شکلک خنده را در صفحه خود قرار داده و می‌تواند اینطور برداشت که او شرایط خود در فولاد را به یک زندان تشبیه کرده که با جدایی از این تیم حالا به نوعی از آن رها شده است.

وقتی نظم و انضباط برای هافبک فولاد حکم زندان را دارد!/عکس

پاتوسی در دوران حضورش در فولاد حواشی عجیبی را تجربه کرد و چند بار از سوی جواد نکونام تنبیه شد. او تقریبا هر سری که به مرخصی می‌رفت دیرتر از موعد تعیین‌شده به تمرینات فولاد برمی‌گشت و در زمان بازگشت هم چند کیلو اضافه‌وزن داشت که باعث می‌شد چند هفته‌ای نتواند به میدان برود. این هافبک ۳۰ ساله سه سال عضو فولاد بود ولی هرگز نتوانست عملکرد درخشان خود در استقلال را تکرار کند و در نهایت هم سرنوشتی بهتر از حضور در لیست مازاد جواد نکونام نداشت. پاتوسی به دلیل همین رفتارهای غیرحرفه‌ای در نیم فصل اول تنها ۶۴۵ دقیقه برای فولاد بازی کرد و نتوانست کمک خاصی به تیمش کند. او در حالی سخت‌گیری‌های نکونام را به زندان تشبیه کرده که در تمام تیم‌های حرفه‌ای دنیا قوانین محکمی برای کنترل بازیکنان وجود دارد و این مسئله فقط مختص به تیم فولاد نبوده است. او ابتدای فصل دیر به تمرینات فولاد اضافه شد و چند هفته از دیگر بازیکنان عقب افتاد. پس از جام جهانی هم با وجود نیاز شدید فولاد باز هم در بازگشت به ایران تاخیر داشت و باعث شد جواد نکونام سرانجام قید او را بزند.

شماره ۱۰ فولادی‌ها هفته گذشته به استقلال هم لینک شد و این شایعه وجود داشت که ممکن است بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند اما بی‌انضباطی‌های او در فولاد باعث شد بازگشت پاتوسی مورد استقبال هواداران قرار نگیرد و مدیریت و کادر فنی این باشگاه هم ترجیح می‌دهند به گزینه‌های دیگری فکر کنند. این درحالی است که پاتوسی سابقه درخشانی در استقلال دارد و در نیم فصلی که عضو این تیم بود خاطرات خوشی برای هواداران ساخت اما در چند سال اخیر انقدر حاشیه داشته که حضورش دیگر مورد استقبال واقع نمی‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jbez2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فولادی‌ها نیم فصل را با پیروزی تمام کردند