تاریخ انتشار: 1401/11/01 17:44
کد خبر: 11542

تساوی هوادار و آلومینیوم در روز عصبانیت و اخراج رحمتی

دیدار تیم‌های هوادار و آلومینیوم در هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی هوادار و آلومینیوم در روز عصبانیت و اخراج رحمتی

در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال هوادار از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۲۴ این دیدار عزت‌الله‌پورقاز از روی نقطه پنالتی هوادار را پیش انداخت اما در ادامه در دقیقه ۶۲ محمدرضا آزادی گل تساوی را برای آلومینیوم به ثمر رساند.

اواخر نیمه نخست این دیدار میلاد فخرالدینی درون محوطه جریمه هوادار نقش بر زمین شد اما داور اعلام پنالتی نکرد. همین امر موجب شد مهدی رحمتی به شدت به تصمیم داور اعتراض کند. با به صدا درآمدن سوت نیمه نخست رحمتی به سمت داور رفت و از روی موبایل صحنه مشکوک به پنالتی را به داور نشان داد و داور هم به خاطر این کار به او کارت قرمز نشان داد تا ادامه کار را از روی سکوها دنبال کند. در نیمه دوم نیز یکی از دستیارهای ساکت الهامی در تیم هوادار اخراج شد.

یحیی گل‌محمدی که تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم اراک برود، با حضور در ورزشگاه پاس قوامین این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

با این نتیجه هوادار ۱۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول باقی ماند و آلومینیوم هم ۲۱ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rn764

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرور چند اتفاق عجیب در لیگ برتر که کمتر قابل پیش‌بینی بود