تاریخ انتشار: 1401/11/03 17:38
کد خبر: 11481

درخشش تمام‌نشدنی، ساپینتو مهاجم نمی‌خواهد

پنجره استقلال باز نشده، اما قابل‌پیش‌بینی است که با باز شدن این پنجره ریکاردو ساپینتو دست به جذب چند بازیکن جدید بزند.
درخشش تمام‌نشدنی، ساپینتو مهاجم نمی‌خواهد

فصل نقل و انتقالات زمستانی چند روزی است که آغاز شده، اما استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نتوانسته بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند. البته علی فتح‌الله‌زاده به سرمربی تیم قول داده که پیش از بسته شدن پنجره زمستانی مجوز جذب بازیکنان جدید را برای او خواهد گرفت.

آیا تغییرات احتمالی استقلال در خط حمله هم خواهد بود؟ ریکاردو ساپینتو از امیرارسلان مطهری در نوک خط حمله راضی است و گفته می‌شود بیشتر بازیکنان مد نظر او در خط میانی و کناره‌هاست. گفته می‌شود او در تلاش برای جذب یکی-دو هافبک رونده است تا استقلال در گردش توپ بهتر عمل کند. امیرارسلان مطهری ابتدای فصل یکی از بازیکنانی بود که مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفت و سرمربی از او خواست که اردوی تیم را ترک کند. امیرارسلان مطهری اردوی تیم را ترک کرد، اما راضی به فسخ قرارداد نشد و به همین خاطر به اردوی تیم برگشت و بعد از هفته‌ها در مصاف با هوادار به دلیل مصدومیت پیمان بابایی در نوک خط حمله به میدان رفت. امیرارسلان در بازی نخست در ترکیب ثابت تیم به محمد محبی پاس گل داد و در بازی آخر که در برابر سپاهان برگزار شد، گل زد. این‌ها نشان می‌دهد امیرارسلان مطهری خواسته‌ها را در خط حمله بر آورده کرده است و سرمربی تیم استقلال راضی از این اتفاق در تلاش برای جذب چند بازیکن در خط میانی و کناره‌هاست و شاید به همین دلیل چند بازیکن در این پست با باز شدن پنجره زمستانی اردوی تیم را ترک کنند.

استقلال

امیرارسلان مطهری زننده گل قهرمانی استقلال در سوپر جام بود و می‌رود که یک فصل خوب را پشت سر بگذارد. درخشش در سایه قرار گرفتن در لیست فروش نشان از روحیه بالای امیرارسلان مطهری دارد. کاملا طبیعی است ریکاردو ساپینتو با وجود امیر ارسلان مطهری به دنبال جذب مهاجم جدید نباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6lz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول لیگ برتر | فرار بزرگ پرسپولیس با توقف گل‌گهر/ استقلال از کورس جا ماند!