تاریخ انتشار: 1401/11/04 16:00
کد خبر: 11454

گلر جوان استقلال به دنبال جلب اعتماد ساپینتو

سینا سعیدی فر این روزها به عنوان گلر دوم استقلال انگیزه های زیادی برای دیدار با ملوان دارد.
گلر جوان استقلال به دنبال جلب اعتماد ساپینتو

مصدومیت سید حسین حسینی و غیبت او در بازی حساس برابر سپاهان، به یکی از نگرانی های استقلالی ها تبدیل شده و به نظر می رسد او در بازی با ملوان نیز غایب خواهد بود.

علیرضا رضایی در دیدار حساس هفته قبل درون چارچوب ایستاد که با وجود عملکرد خوب در نیمه اول، اما روی گل نورافکن واکنش ضعیفی از خود نشان داد که البته شاید دوری چند ماهه او از ترکیب تیم و قرار نگرفتن در شرایط مسابقه، از عوامل آن اشتباه باشد.

از آنجایی که حسینی امروز نیز در تمرینات گروهی شرکت نکرد، احتمال غیبت او در دیدار پنج‌شنبه نیز افزایش پیدا کرده و سینا سعیدی فر گلر جوان استقلال، سنگربان دوم این روزهای آبی‌ها محسوب می شود و در انتظار یک فرصت است تا پس از ۲ فصل، حضور در ترکیب اصلی را تجربه کند.

علیرضا رضایی

با توجه به اینکه ساپینتو اخیرا به جوان های خود از جمله محمدحسین زواری و ‌امید حامدی‌فر اطمینان کرده، این موضوع سعیدی فر را نیز امیدوار کرده است تا بتواند فرصتی برای درخشش پیدا کند هر چند که شانس او بسیار کمتر از علیرضا رضایی است.

سعیدی فر سابقه حضور در تیم ملی نونهالان و‌ امید را نیز در کارنامه خود دارد و فصل قبل به دلیل مخالفت فرهاد مجیدی، نتوانست تیم ملی امید را در مسابقات آسیایی همراهی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bog52

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره خروجی استقلال بدون مشتری ماند