تاریخ انتشار: 1401/11/06 00:24
حسینی برای سومین بار شاگرد ژنرال شد
کد خبر: 11412

بمب قلعه‌نویی در نیم فصل نقل و انتقالات

محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان اصفهان، بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شد.
بمب قلعه‌نویی در نیم فصل نقل و انتقالات

حسینی، وینگر ۳۳ساله سپاهان پس از انجام بیش از هشتاد بازی برای طلایی‌پوشان، اصفهان را به مقصد سیرجان ترک کرد تا بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شود.

حسینی در تابستان پیش از شروع فصل نوزدهم با نظر قلعه‌نویی از ذوب آهن به سپاهان پیوست و همچنین در لیگ هفدهم با این سرمربی در ذوب آهن فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود و با این تیم نائب قهرمان لیگ شد.

محمدرضا حسینی پس از سه فصل و نیم از سپاهان جدا شد تا مسیر فوتبال حرفه‌ای خود را در گل گهر سیرجان ادامه دهد. این بازیکن در ابتدای این فصل با نظر ژوزه مورایس برای سپاهان بازی می‌کرد؛ اما در هفته‌های اخیر به نیمکت‌نشین کامل تبدیل شد تا شایعات جدایی‌اش قوت بگیرد.

محمدرضا حسینی

گل‌گهر چهارمین تیم این بازیکن نورآبادی در لیگ برتر به حساب می‌آید. او پس از بازی در فجر سپاسی، ذوب آهن و اصفهان حالا گل‌گهر را انتخاب کرده است. سیرجانی‌ها نیز همانند سپاهان در بالای جدول حضور دارند و روی محمدرضا حسینی برای رقابت حساس در بالای جدول حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

قرارداد محمدرضا حسینی به مدت نیم فصل و به طور قرضی است و این بازیکن پس از پایان فصل بیست‌ودوم بار دیگر بازیکن باشگاه سپاهان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbb64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لشکر شکست خورده ژنرال به آبادان رسید
نفت آبادان - گل گهر سیرجان؛

انتقام ژنرال یا گذر از اولین خودی سخت ساپینتو؟!
اختصاصی/ گل‌ گهر سیرجان - استقلال؛