تاریخ انتشار: 1401/11/08 13:55
کد خبر: 11286

دلیل لغو انتقال بزرگ پرسپولیس ؛ ستاره ای که معادلات را به هم زد

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت سیامک نعمتی در پرسپولیس ماندنی شد.
دلیل لغو انتقال بزرگ پرسپولیس ؛ ستاره ای که معادلات را به هم زد

سیامک نعمتی که در این فصل فرصت زیادی برای بازی در ترکیب پرسپولیس پیدا نکرده بود، در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و قرار بود به همراه حامد پاکدل نیم فصل دوم را در تیم دیگری سپری کند. پاکدل راهی تراکتور شد ولی جدایی و فسخ قرارداد سیامک با باشگاه پرسپولیس گره خورد و این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.

نعمتی که شایعات زیادی حول مقصد آینده‌اش وجود داشت، تا دقایق پایانی نقل و انتقالات مسیرهای مختلف مذاکره را با پرسپولیس دنبال کرد اما در نهایت با این تیم کار را دنبال خواهد کرد و از پرسپولیس جدا نخواهد شد.

باشگاه پرسپولیس سه شرط گذشت از مطالبات یک و نیم میلیاردی، پرداخت ۴ میلیاردی برای دریافت رضایتنامه قطعی و در نهایت انتقال قرضی را پیش روی این بازیکن قرار داد که هیچکدام به سرانجام نرسید. اما پشت پرده این ماجرا چه بود؟

سیامک خواهان زیادی داشت ولی در این بین سه تیم تراکتور، گل گهر و فولاد جدی ترین مشتریان هافبک پرسپولیس بودند. در این بین نعمتی به دلیل شرایط زندگی اش و اینکه می خواست کنار خانواده اش باشد، می خواست به تیمی برود که در تهران حضور دارد. در بین تیم های خواهان او فقط گل گهر چنین شرایطی داشت، چراکه این تیم در تهران تمرین می کند و فقط برای انجام بازی راهی سرجان می شود.

امیرقلعه نویی چند بار با سیامک صحبت کرد و این بازیکن هم قبول کرده بود که راهی این تیم شود. حتی چهارشنبه شب خبر پیوستن سیامک به گل گهر هم منتشر شد. باشگاه گل گهر حتی حاضر بود پول رضایتنامه نعمتی را هم پرداخت کند ولی به دلیل اینکه محمدرضا حسینی را از سپاهان خرید، برای خرید سیامک نعمتی می بایست یک بازیکن را از لیست خود خارج کند که این اتفاق رخ نداد و مذاکره برای جدایی گزینه مدنظر بی فایده بود و در واقع لجبازی آن بازیکن باعث شد نعمتی به گل گهر نرود.

گزینه دوم سیامک فولاد بود که در آسیا حضور دارد و نعمتی هم بعد از منتفی شدن حضورش در گل گهر، دوست داشت به این تیم برود. حتی نعمتی و مدیربرنامه هایش در فاصله چند ساعت مانده تا پایان نقل و انتقالات با مدیران فولاد و جواد نکونام مذاکرات فشرده‌ای داشتند تا این بازیکن راهی اهواز شود.

با این حال فولادی ها پیشنهادی به سیامک دادند که مورد قبول واقع نشد. فولاد برای بازی تا آخر فصل می خواست مبلغی حدود ۵ میلیارد به نعمتی بدهد ولی با مخالفت این بازیکن همراه شد. با توجه به این شرایط نعمتی تصمیم گرفت تا پایان فصل در پرسپولیس بماند. با این حال مشخص نیست یحیی تصمیم جدیدی در خصوص سیامک خواهد گرفت و یا اینکه او همچنان جایی در برنامه های گل محمدی نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3negx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست عجیب برای انتقال مغانلو به پرسپولیس!