تاریخ انتشار: 1401/11/08 16:33
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 11281

بهمن؛ ماه شوم دکتر مازدا آبی‌ها/ وقتی سیاوش دیگر سیاوش نشد!

سیاوش یزدانی درحالی در لیست مازاد استقلال قرار گرفته که مشخص نیست آینده اش به کجا ختم می شود.
 بهمن؛ ماه شوم دکتر مازدا آبی‌ها/ وقتی سیاوش دیگر سیاوش نشد!

علی مسعودی؛  یک سال پیش بود که یک دفعه خبر رسید‌ دو بازیکن استقلال به نام های سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند مشمول‌ هستند و برای ادامه فوتبال باید به تیم نظامی بروند. پس از این خبر جنجالی باشگاه استقلال و هر دو بازیکن نیز هرچه تلاش کردند هر طور شده این مشکل را حل کنند و بتوانند ادامه فصل را برای آبی ها بازی کنند، این اتفاق رخ نداد و فرهاد مجیدی بدون دو مدافع اصلی اش به مسابقات ادامه داد و در نهایت توانست قهرمان لیگ شود.

 پس از این سیاوش یزدانی ‌و محمد حسین مرادمند برای ادامه‌ فوتبال راهی ملوان شدند تا برای این تیم بازی کنند اما هیچ وقت قسمت نشد و هر د‌و بازیکن بدون اینکه حتی یک بازی هم برای ملوان به میدان بروند به استقلال برگشتند و دوباره پیراهن آبی را بر تن کردند.

ناگفته نماند یزدانی که در اوج قرار داشت و خیلی هم امیدار بود به جام جهانی برود، جام جهانی را هم‌ ندید و پس از مدت ها به استقلال برگشت تا شاید خودش را ثابت کند و همان یزدانی قبل شود که این اتفاق رخ نداد. گذشت و گذشت تا مرادمند و عارف غلامی مصدوم شوند تا ساپینتو به دکتر استقلال میدان دهد.

 شاید خیلی ها فکر می کردند یزدانی گمشده خط دفاعی آبی باشد اما این مدافع اصلا شباهتی به مدافع فصل گذشته نداشت و هرچه تلاش کرد به اوج برنگشت تا آخرین حضورش در تیم محبوبش همان ضربه پای ناشیانه دقیقه نودی به پای شهریار مغانلو بود که باعث شد! جالب اینجاست استقلال با پنالتی که سیاوش داد در بازی برگشت هم‌ مقابل سپاهان بازنده شد و نتونست به صدر جدول نزدیک شود. گرچه استقلال باخت ولی فراموش نکنید بازنده بزرگ خود یزدانی بود که این بار دیگر خبری از نظام وظیفه در کار نبود و پای خودش در کار بود تا از سوی مرد پرتغالی به درب خروجی هدایت شود. درب خروجی که شاید دیگر برای دکتر استقلال باز نشود و پیراهن آبی را هم  نبیند.

 ظاهرا بهمن ماه، ماهه شوم یزدانی تبدیل شده که ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ خبر دادند او مشمول است و فقط تا ۳۰ بهمن حق بازی در استقلال را دارد و ۲ بهمن ۱۴۰۱ نیز خبر دادند از سوی سازمان ساپینتو کنار گذاشته شده و باید به فکر تیم دیگری باشد. مدافعی که نه برای ملوان بازی کرد و نه مقابل ملوان تا این تیم گیلانی هم مثل ماه " بهمن"  برایش خوش یمن نباشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g67d2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو: با رفتن از استقلال هر دوی‌مان را خوشحال کن!
سرمربی استقلال و اعلام علنی دلایل نارضایتی از یزدانی

از استقلالی بودنم خجالت کشیدم
حمله تند سیاوش یزدانی به ساپنیتو