تاریخ انتشار: 1401/11/09 14:25
کد خبر: 11251

یزدانی: غیرتم لگدمال شد، قربانی بمب‌های فرضی شدم!/ کنایه به همبازیان و مربیان سابق

مدافع سابق استقلال با انتشار پیامی گلایه‌آمیز و ابراز ناراحتی خود از جمع آبی‌ها جدا شد.
یزدانی: غیرتم لگدمال شد، قربانی بمب‌های فرضی شدم!/ کنایه به همبازیان و مربیان سابق

 سیاوش یزدانی پس از جدایی پرماجرا از استقلال و فسخ یک‌طرفه قراردادش توسط این باشگاه، با عقد قراردادی به سپاهان پیوست که پیش از اعلام رسمی حضورش در جمع طلایی‌پوشان اصفهان، با انتشار پیامی به شرح زیر از آبی‌ها خداحافظی کرد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

«خانه جایی است که وقتی سر پناه خود را از دست داده ای به آن جا پناه میبری اما امان از روزی که خانه خودت هم امن نباشد»

سلام به هواداران عزیز استقلال

روزی که با استقلال با شوق و ذوق قرارداد امضا کردم هرگز فکر نمی‌کردم خداحافظی‌ام از تیم محبوبم به این شکل باشد اما حالا با دلی‌ پر از غم و اندوه، با کلی خاطره تلخ و شیرین دست تقدیر ما را از هم جدا کرد. شما می‌خواهید به رویایتان ادامه دهید اما دیگر نمی‌توانید، حالا دیگر این جدایی رویا نیست و واقعیت است حالا من به شما نیاز دارم چون همیشه عشق را به من نشان دادید. شاید هرگز فکر نمی‌کردم به خاطر وعده ترکاندن بمب قربانی شوم که اگر این اتفاق برای هر یک از همبازیانم می‌افتاد و لحظه آخر بیرونش می‌کردند، سکوت نمی‌کردم. هرگز فکر نمی‌کردم  بی سر و صدا چند هفته با کمر مصدوم و تزریق آمپول برای استقلال بازی کنم ولی حتی یک نفر درون تیم به این موضوع اشاره نکند و حتی مربیان هموطنم از ترس به هواداران حرفی نزنند.

هرگز فکر نمی‌کردم که  یک روز غیرتم را لگدمال کنند چون دنبال بهانه می‌گشتند  که من و امثال من را قربانی کنند. هرگز، هرگز، هرگز ... و در آخر

خدا را شکر می‌کنم به وعده‌ای که روز اول پوشیدن پیراهن استقلال مقابل فولاد به خودم دادم عمل کردم، تا روز و لحظه آخر ایستادم، دم نزدم، نفس عمیق کشیدم و بغضم را خوردم. رفتم چون خانه‌ام امن نیست، ممنون بابت تمام خاطرات شیرینی که برایم رقم زدید، ممنون که با حمایت از استقلال به من عشق، تعصب و غیرت دادید. همیشه مدیون شما هستم و یک تکه از قلبم همیشه پیش شما می‌ماند. از همه شما حلالیت می‌طلبم اگر خوب یا بد بودم، دوستتان دارم.»

1796216

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kxk4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بهمن؛ ماه شوم دکتر مازدا آبی‌ها/ وقتی سیاوش دیگر سیاوش نشد!
یادداشتی از علی مسعودی

ساپینتو: با رفتن از استقلال هر دوی‌مان را خوشحال کن!
سرمربی استقلال و اعلام علنی دلایل نارضایتی از یزدانی