تاریخ انتشار: 1401/11/10 17:04
کد خبر: 11223

فرصت طلایی برای استقلال؛ در انتظار یک بهمن رویایی دیگر؟

آبی‌پوشان پایتخت امیدوارند به مانند فصل گذشته بتوانند بهمن‌ماه را با بردهای سریالی خود به پایان ببرند.
فرصت طلایی برای استقلال؛ در انتظار یک بهمن رویایی دیگر؟

 استقلال هفته هفدهم را با یک پیروزی خاطره‌انگیز و پرگل به پایان برد، برتری که توانست آرامش را به اردوی  آبی‌ها بعد از 2 شکست پیاپی مقابل تراکتور و سپاهان بازگرداند و شکست پرسپولیس در اهواز باعث شد تا هفته خوب استقلالی‌ها تکمیل شود و آن‌ها با کاهش فاصله‌شان با صدر جدول، امیدوارتر از گذشته، پروژه دفاع از عنوان قهرمانی را دنبال کنند.

استقلالِ لیگ بیست‌ودوم در شرایطی توانست با بردی 4 گله دیدار با ملوان بندرانزلی را به پایان ببرد که پایه‌گذاری قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر هم فصل گذشته از ماه بهمن گذاشته شد و آن‌ها امیدوارند روزهای خوب‌شان در دومین‌ماه از فصل زمستان در فصل جاری هم تکرار شود و بتوانند با کسب نتیجه مقابل تیم‌های پایین‌جدولی به سیر صعودی خود در جدول ادامه بدهند.

مسیری دلخواه پیش‌روی آبی‌ها

شاگردان ریکاردو سا پینتو توانستند ملوان بندرانزلی را شکست بدهند تا به مانند دیدار رفت بتوانند حریف انزلی‌چی خود را شکست بدهند و اولین دبل دوران سرمربی پرتغالی برابر ملوان به‌ثبت برسد. بعد از کسب پیروزی برابر این تیم متحول‌شده، استقلالی‌ها 3 بازی حساس و سرنوشت‌ساز و البته نسبتاً آسان را در مقابل خود می‌بینند که باید برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم‌فصل نخست تلاش کنند.

آبی‌پوشان پایتخت پنجشنبه پیش‌رو باید در کرمان به مصاف مس بروند و سپس در بازی 2 پیاپی در مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان قرار بگیرند که دیدار با نفت در ورزشگاه آزادی خواهد بود و احتمالاً دوئل با پیکان هم در ورزشگاه انقلاب کرج به انجام خواهد رسید. استقلال در دور رفت، در این 3 مسابقه توانست 5 امتیاز بگیرد و شاگردان سا پینتو تنها یک‌بار موفق به گلزنی شدند.

استقلالی‌ها برای بقا در کورس قهرمانی و نزدیک‌تر شدن به صدر جدول، باید در مقابل 3 تیم پایین‌جدولی بتوانند امتیازات کامل را به‌دست آورند تا بتوانند به حریف سنتی‌شان در کورس قهرمانی نزدیک‌تر شوند و شاید حتی از پرسپولیس هم در جدول گذر کنند و برای نخستین‌بار در فصل جاری به صدر جدول برسند.

«سا پینتو» خاطرات «فرهاد» را تکرار می‌کند؟

هواداران استقلال از ماه بهمن خاطرات خوبی را در ذهن خود دارند. شاید بهترین خاطره مرتبط با فصل گذشته باشد؛ جایی که در بهمن‌ماه آبی‌ها به سوی قهرمانی لیگ بیست‌ویکم ریل‌گذاری کردند و توانستند و با کسب نتایج درخشان، گام‌های بلندی در مسیر قهرمانی لیگ برتر و البته رسیدن به جمع 8 تیم برتر جام حذفی بردارند.

شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ برتر مقابل هوادار، ذوب‌آهن و تراکتور قرار گرفتند و توانستند هر 3 مسابقه را با پیروزی به پایان ببرند و در جام حذفی هم آبی‌ها، پیکان را در مرحله یک‌هشتم نهایی از پیش برداشتند و به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها راه پیدا کردند. استقلال در فصل جاری هم بهمن‌ماه را با یک برد پرگل مقابل ملوان آغاز کرد و هواداران آبی‌پوش امیدوارند به مانند فصل گذشته، دومین ماه از فصل زمستان با برتری 100 درصدی آبی‌ها به پایان برسد، رویایی که تحقق آن می‌تواند استقلال را به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم نزدیک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6za4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه غیبت دو بازیکن در تمرین استقلال