تاریخ انتشار: 1401/11/10 23:16
کد خبر: 11208

ماموریت ویژه برای «خمس»؛ شکستن طلسم بعد از 1145 روز!

تراکتور تبریز با هدایت «پاکو خمس» در هفته هجدهم لیگ برتر به دنبال طلسم‌شکنی برابر فولاد خوزستان است.
ماموریت ویژه برای «خمس»؛ شکستن طلسم بعد از 1145 روز!

سرخ‌پوشان تبریزی برای رسیدن به کورس مدعیان توانسته‌اند روند خوبی را در پیش بگیرند و شکست دادن استقلال و کسب امتیاز از گل‌گهر در خانه باعث شد تا آن‌ها بتوانند خود را به رتبه پنجم جدول برسانند و کسب برتری 3 گله در اصفهان مقابل ذوب‌آهن روزهای خوب شاگردان پاکو خمس را تکمیل کرد تا آن‌ها بتوانند در موقعیت پنجم جایگاه خود را تثبیت کنند و حالا در سودای رسیدن به جمع 4 تیم برتر جدول هستند. خواسته‌ای که تحقق آن نیاز به عبور از چند تیم نام‌آشنا دارد.

تراکتوری‌ها بعد از گذراندن 2 بازی حساس مقابل استقلال و گل‌گهر و سپس رویارویی با ذوب‌آهن، حالا برای هفته هجدهم لیگ برتر باید در خانه مقابل فولاد خوزستان قرار بگیرند. تیمی که همواره نشان داده راه امتیاز گرفتن از تراکتور را بلد است و در دور رفت هم شاگردان جواد نکونام با سخت‌کوشی توانستند تراکتور را در اهواز زمین‌گیر کنند.

آمار عجیب تراکتوری‌ها؛ 5 بازی و فقط 3 امتیاز!

تراکتور تبریز در سالیان اخیر همواره روند خوبی را برابر فولاد خوزستان تجربه نکرده، آن‌ها در دور رفت لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شدند. در فصل گذشته هم سرخ‌پوشان تبریزی برابر حریف اهوازی خود نتوانستند بردی را به‌دست آورند و شکست 2 بر یک در تبریز و تساوی بدون گل در اهواز، ماحصل کار آن‌ها بود.

تراکتوری‌ها در لیگ بیستم هم نتوانستند فولاد را شکست بدهند؛ به طوری‌که بازی رفت در تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت هم دو تیم در اهواز به تساوی 1-1 رضایت دادند تا آخرین برد سرخ‌پوشان تبریزی برابر فولاد به لیگ نوزدهم بازگردد. جایی که شاگردان احد شیخ‌لاری موفق شدند در ورزشگاه یادگار امام تبریز با یک گل از سد فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام بگذرند، مسابقه‌ای که بیش از 3 سال از زمان برگزاری آن می‌گذرد و پاکو خمس و شاگردانش این فرصت را دارند تا بعد از 1145 روز بتوانند برابر فولاد طلسم‌شکنی کنند و بار دیگر برابر حریف اهوازی جشن پیروزی بگیرند.

فرصت طلایی برای «اسدی»؛ یک تیر و 2 نشان

رضا اسدی در بهترین دوران فوتبالی خود به سر می‌برد. هافبکی که حالا با تصمیم پاکو خمس در نوک پیکان خط حمله تراکتور حضور دارد و هت‌تریک هفته گذشته او مقابل ذوب‌آهن باعث شد تا اسدی در اوج آمادگی برای مصاف با فولاد خوزستان آماده شود. ستاره تراکتوری‌ها در لیگ بیست‌ودوم در شرایطی پا به میدان مسابقه با فولاد خواهد گذاشت که آخرین‌بار تراکتور با گل او برابر حریف اهوازی به پیروزی رسیده است!

اسدی در مسابقه‌ای که تراکتور تبریز با هدایت شیخ‌لاری توانست فولاد را شکست بدهد، زننده تک گل تیمش بود. مهاجم بلندقامت سرخ‌ها حالا بعد از 3 سال به‌دنبال گلزنی دوباره برابر فولاد است تا بتواند مجدداً تراکتور را به 3 امتیاز ارزشمند خانگی برساند. گلی که می‌تواند به جز کمک به تراکتور برای کسب برد حیثیتی برابر حریف اهوازی، رضا اسدی را هم به تنهایی صدر جدول گلزنان برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezey3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موتور تراکتور راه افتاد/ پیروزی دلچسب با درخشش اسدی/ هت تریک  ذوب آهن در شکست
تراکتور3-1 ذوب آهن اصفهان