تاریخ انتشار: 1401/11/11 14:20
کد خبر: 11202

آخرین وضعیت واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها

رئیس سازمان ورزش شهرداری توضیحاتی را در خصوص واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها ارائه کرد.
آخرین وضعیت واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی‌ها

حسین اوجاقی در خصوص آخرین وضعیت دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) تهران اظهار داشت: دو تیم استقلال و پرسپولیس برای مردم تهران هستند و تلاش‌های زیادی برای حمایت از این دو تیم انجام شده است. استادیوم کاظمی دست پرسپولیس و استادیوم امام رضا (ع) دست استقلال است. اتفاقاتی رقم خورد و شهرداری در دوره‌ای این ورزشگاه‌ها را به دو باشگاه داد. تفاهمی بین شهرداری، وزارت ورزش و باشگاه‌ها به وجود آمد که ۵ سال بود و این تفاهم‌نامه سال ۹۹ تمام شد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: علیرضا زاکانی در واگذاری این دو ورزشگاه به دو باشگاه تاکید دارد. در کنار این طرح قرار است تفاهم‌نامه تمدید شد تا دو باشگاه از این دو استادیوم به عنوان مثال علی‌الحساب برای ۴ سال استفاده کنند تا مسائل حقوقی در سطح وزراء، شهردار و شاید هیات دولت حل و فصل شود و طرفین به جمع‌بندی برسند.

اوجاقی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه باشگاه استقلال برای نصب چمن طبیعی در ورزشگاه امام رضا(ع) منتظر تصمیم شهرداری است و این پروسه طولانی شده، عنوان کرد: در مورد بازسازی چمن این ورزشگاه جلساتی را با مصطفی آجورلو داشتیم. اعتباری هم از طرف شورای شهر اختصاص داده شد، اما به خاطر تورم اعداد به گونه‌ای بود که پیمانکار راغب به انجام این کار نبود. الان پیگیری‌های لازم در حال انجام است. زاکانی هم پیگیر است تا اتفاقات خوبی برای دو باشگاه بیفتد. او نگاه حمایتی دارد، ضمن اینکه شهرداری با فدراسیون فوتبال برای انجام کارهای زیرساختی مانند اقداماتی که در آکادمی ملی فوتبال انجام شد، تعامل دارد و تفاهم می‌کند. شهرداری در نوآوری زیرساخت‌ها به فدراسیون فوتبال کمک می‌کنند. مانند بازسازی خوابگاه بانوان یا چمن در آکادمی ملی فوتبال، این نگاه حمایتی با قدرت انجام می‌شود، و چالش‌های اداری هم وجود دارد که در حال برطرف شدن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j6n2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترفند باشگاه استقلال درباره حذف از آسیا جواب داد