تاریخ انتشار: 1401/11/11 22:58
تا رأی دادگاه CAS صادر نشود، آبی‌ها مشکلی ندارند
کد خبر: 11176

رفع ابهام بزرگ استقلال برای جذب بازیکن خارجی

تا زمانی که دادگاه CAS رأی پرونده استراماچونی را اعلام نکند، استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نخواهد داشت.
رفع ابهام بزرگ استقلال برای جذب بازیکن خارجی

 بازار نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده و ساپینتو هنوز نتوانسته است بازیکنان موردنظرش را جذب کند. در روزهایی که مدیران استقلال در تلاش هستند تا بازیکن خارجی جذب کنند، اخبار و شایعاتی درباره ممنوعیت این تیم از جذب بازیکن جدید منتشر گردید که باعث نگرانی هواداران شده است.

داستان از این قرار است که سال گذشته، فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای را برای جذب مربی و بازیکن خارجی صادر کرد که طبق آن، باشگاهی که پرونده‌ای با صدور رأی قطعی در فیفا داشته باشد، قادر به جذب بازیکن یا مربی خارجی نیست و برخی رسانه‌ها با استناد به اینکه فیفا رأی پرونده شکایت سرمربی سابق آبی‌ها را منتشر کرده، مدعی شدند که دست مدیران باشگاه در این زمینه بسته است.

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از مدیران فدراسیون فوتبال چیز دیگری نشان می‌دهد. با اطلاعات به دست آمده، مشخص شد تا زمانی که دادگاه عالی ورزش یا همان CAS رأی نهایی درخصوص پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال را صادر نکند، این تیم مشکلی بابت جذب بازیکن خارجی ندارد.

در واقع رأی اولیه که توسط فیفا صادر شده، با اعتراض آبی‌ها مواجه شده و تا زمانی که دادگاه CAS این پرونده را مختومه اعلام نکند، شکایت استراماچونی از استقلال پرونده قطعی تلقی نمی شود؛ چرا که دادگاه آن هنوز در جریان است و در نتیجه نمی‌توان به این موضوع استناد کرد.

در نتیجه باشگاه استقلال پس از پرداخت مطالبات میلیچ و پین، برای جذب بازیکن خارجی مشکلی ندارد و باید دید بالاخره علی فتح‌الله‌زاده و سایر مدیران این تیم، چه زمانی از بازیکن خارجی و جدید خود رونمایی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lde3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب متفاوتی که سرمربی استقلال می تواند بچیند