تاریخ انتشار: 1401/11/11 23:03
قلعه‌نویی سخت امتیاز می‌دهد
کد خبر: 11175

مورایس: نقشه‌ام‌ برای فردا قابل بازگویی نیست

سرمربی پرتغالی سپاهان قبل از جدال با گل‌گهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مورایس: نقشه‌ام‌ برای فردا قابل بازگویی نیست

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر گفت: برنامه‌ای که داریم برای فردا قابل گفتن نیست. برنامه‌ حریف نیز منحصر به خودشان است. با احترام به حریف به میدان می‌رویم تا نتیجه مورد نظر را بگیریم. گل‌گهر تعویض‌هایی دارد که ممکن است نتیجه‌ بازی را تغییر دهد، البته ما نیز تاکتیک‌های خود را داریم.

وی با اشاره به حضور ۳۰ درصدی هواداران در این دیدار، گفت: برای بازی فردا حضور تماشاگران را نیاز داریم تا با انرژی خود برای کسب ۳ امتیاز به ما کمک کنند. ناراحتیم که تنها ۳۰ درصد امکان حضور دارند ولی از هیچ بهتر است. درباره تیم‌های رقیب نمی‌توانم صحبتی کنم و تمرکز من روی تیم خودمان است. البته این به معنی اهمیت ندادن نیست اما ترجیح می‌دهم که تمرکز بر کار خودمان باشد. امیدوارم بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص حضور بازیکنان برزیلی‌ در هر دو تیم، گفت: فردا سطح بازی بالاست و هردو تیم خوب هستند. اینکه هر دو تیم، برزیلی دارند، حائز اهمیت نیست زیرا من به همه بازیکنانم اعتقاد دارم و روی همه آن‌ها حساب می‌کنم‌. بازیکنان خارجی گل‌گهر مدت طولانی‌تری در کنار تیم هستند. اما ما نیز می‌خواهیم به بهترین نحو برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.  برزیلی‌های گل‌گهر نیز بازیکنان خوبی هستند اما تیم ما نیز هر بازی پیشرفت می‌کند و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

مورایس ادامه داد: انتظار دارم که بازی خوبی باشد. امیدوارم بازی رقابتی ببینیم. قلعه نویی را می‌شناسم و می‌دانم به راحتی امتیاز نمی‌دهد.

مورایس همچنین در خصوص شرایط فوتبال ایران گفت: مسائلی در ایران هست که به بهبود فوتبال کمک می‌کند. یکی از آن‌ها استعدادیابی است. این یعنی به دنبال راه حل هستیم. کیفیت‌های مختلفی در باشگاه‌ها برای استعدادیابی ارائه می‌شود و این امر یک راه حل برای سازماندهی بهتر است. نمی‌خواهیم دنبال اتفاقات غلط باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kbn4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست مورایس برای جذب یک مهاجم خارجی

مورایس: حیف که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم
پرسپولیس با هوش و با استراتژی بود؛