تاریخ انتشار: 1401/11/12 02:02
یحیی به مهاجم تخصصی اعتماد می‌کند؟
کد خبر: 11164

همه‌چیز آماده اولین بازی فیکس شیخ دیاباته

دیدار با آلومینیوم بهترین فرصت برای شیخ دیاباته است تا به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل شود.
همه‌چیز آماده اولین بازی فیکس شیخ دیاباته

 شیخ دیاباته این فصل برای پرسپولیس 5 بازی انجام داده، اما هرگز در ترکیب اصلی سرخپوشان حضور نداشته است. او 154 دقیقه در ترکیب سرخپوشان به میدان رفته و توانسته یک گل هم به ثمر برساند.

دیاباته در جدال با مس رفسنجان اولین بازی خود را انجام داد و سپس برابر ملوان دقایقی به میدان رفت و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت، اما برای اولین گل تا بازی با مس کرمان صبر کرد و توانست گل سه امتیازی به ثمر برساند.

با این حال، مصدومیت در بازی دوستانه با سپاهان باعث شد او 360 دقیقه از ترکیب تیمش در لیگ برتر دور شود. اما سرانجام در بازی با ذوب آهن به ترکیب سرخپوشان بازگشت و یک فرصت بسیار خوب هم داشت که تبدیل به گل نشد.

در دیدار مقابل فولاد، دیاباته در متن جنجالی‌ترین اتفاق بازی قرار داشت. برخورد حزباوی با او در محوطه جریمه با اعتراض پرسپولیسی‌ها همراه شد، اما داور پنالتی نگرفت.

نکته مهم این است که حالا بعد از 5 بازی که متوسط حضورش در آنها به 30 دقیقه می‌رسد، دیاباته شانس خوبی دارد تا مقابل آلومینیوم فیکس باشد که در این صورت، پرسپولیس نیز بعد از شش بازی، با مهاجم نوک تخصصی بازی خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjp64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پنجه ببر دیاباته قبل از خود او به پرسپولیس رسید!
به بهانه قرمزپوش شدن شیخ؛