تاریخ انتشار: 1401/11/13 16:26
کد خبر: 11092

گزارش ناظر داوری بازی پرسپولیس - آلومینیوم از لحظات جنجالی/ عملکرد منصوریان «نامطلوب» بود!

ناظر داوری بازی تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک عملکرد داور این مسابقه را نامطلوب می‌داند.
گزارش ناظر داوری بازی پرسپولیس - آلومینیوم از لحظات جنجالی/ عملکرد منصوریان «نامطلوب» بود!

قضاوت مرتضی منصوریان در دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر با حواشی و حرف و حدیث‌های فراوانی همراه بوده است. دیداری که در آن دو صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه تیم آلومینیوم اراک رخ داد و اخراج علیرضا بیرانوند در دقیقه 42 نیز با اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس همراه شد. صحنه‌ای که در آن سرخپوشان اعتقاد داشتند میلاد فخرالدینی پیش از تک به تک شدن با بیرانوند در موقعیت آفساید قرار داشته است.

از شب گذشته تاکنون نیز کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک این بازی نظرات متعددی داشته‌اند اما پیگیری ها نشان می‌دهد که ناظر داوری بازی تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم نیز در گزارش خود عملکرد مرتضی منصوریان و کنترل او بر جریان بازی را «نامطلوب» خوانده است.

در گزارش ناظر بازی تأکید شده که در صحنه برخورد مدافع آلومینیوم با مهدی ترابی در دقیقه 66 باید خطای پنالتی به سود پرسپولیس گرفته می‌شد که منصوریان در این صحنه به اشتباه رأی به ادامه بازی داده است.

همچنین در این گزارش عنوان شده است؛ برخورد شیخ دیاباته با بازیکن آلومینیوم در دقیقه 39 واضح نبوده و با توجه به تصاویر تلویزیونی نمی‌توان نظر قطعی درباره این صحنه داد. درباره اخراج بیرانوند اما تصمیم داور و کمک داور در این موقعیت درست بوده است. بنا به این گزارش در صحنه فرار فخرالدینی از تله آفساید، مدافع آخر پرسپولیس آفساید را پُر کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq8d3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام زمان نشست خبری بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم