تاریخ انتشار: 1401/11/14 11:22
کد خبر: 11081

استقلال نباید دیگر امتیاز از دست بدهد/ باشگاه باید در رابطه با حواشی ساپینتو قدرتمند ظاهر شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس کرمان توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.
 استقلال نباید دیگر امتیاز از دست بدهد/ باشگاه باید  در رابطه با حواشی ساپینتو قدرتمند ظاهر شود

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره پیروزی ۳ بر ۲ آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس کرمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در این بازی قدرتمند ظاهر شد. هر موقع مهدی قایدی آماده باشد، استقلال می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. تیم در نیمه دوم بوی قهرمانی می‌داد و توانست در یک بازی سخت به پیروزی برسد. آبی‌پوشان پایتخت در نیمه دوم به لحاظ فنی توانستند عملکرد خوبی از خود برجای بگذارند. در نیمه اول دو تیم متعادل کار کردند اما استقلال در نیمه اول از مس کرمان سرتر بود.

او ادامه داد: با تعویض‌هایی که آقای ساپینتو انجام داد، تیم توانست به نتیجه مد نظر خود برسد. استقلال باید این سه امتیاز را به دست می‌آورد چون اگر این اتفاق رخ نمی‌داد از کورس قهرمانی عقب می‌افتاد.

نوری درباره عملکرد دفاعی آبی‌پوشان پایتخت گفت: علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال، جوان است و فکر می‌کنم مقداری استرس دارد اما او در نیمه دوم توانست عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد. زوج سیلوا و غلامی در خط دفاع بسیار خوب است و امیدوارم این زوج در خط دفاعی باقی بماند. استقلالی‌ها در نیمه دوم بسیار عالی بودند و عملکرد خوبی از خودشان برجای گذاشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی بازی و اخراج ریکاردو ساپینتو گفت: من مقداری ناراحت این قضیه هستم. باشگاه باید مقداری در رابطه با این حواشی قدرتمند ظاهر شود. باید یک کمیته انضباطی شکل بگیرد و با این مسائل برخورد شود. ما آقای ساپینتو را برای کنار زمین می‌خواهیم و نباید چنین اتفاقاتی رقم بخورد و اخراج شود. تیم پیروز میدان بود و آقای ساپینتو نباید وارد این حواشی می‌شد. باید در کمیته انضباطی باشگاه تدبیری صورت بگیرد تا این مسائل کنترل شود.

نوری در پایان گفت: استقلال نباید دیگر امتیاز از دست بدهد. همه بازی‌ها حساس است. الان تیم سپاهان خیلی خوب نتیجه گرفته است. من بازی سپاهان مقابل گل‌گهر را دیدم. واقعا زدن ۴ گل به تیم گل‌گهر، خیلی سخت است. با توجه به شرایط استقلال و اینکه قرار است یک هافبک بازی‌ساز به جمع تیم اضافه شود، می‌توانیم شاهد روزهای بهتری برای استقلال باشیم و این تیم پتانسیل قهرمانی دارد. یک سری شیطنت‌ها و حرف و حدیث‌هایی وجود دارد. باید از ساپینتو حمایت شود. عیب و ایراد وجود دارد اما اگر ما از ساپینتو حمایت کنیم، یعنی از استقلال داریم حمایت می‌کنیم. ما باید کمک کنیم که استقلال بتواند شرایط خوبی را برای خود ایجاد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6952

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسی داوری دیدار مس کرمان - استقلال