تاریخ انتشار: 1401/11/14 12:10
کد خبر: 11078

پرسپولیسی‌ها بیش از اندازه شلوغش می‌کنند/ در ۶، ۷ سال اخیر همواره یک تیم خاص قهرمان شده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال روز خوبی را پشت سرگذاشت و با بُردی ارزشمند و مطمئن شرایطش در جدول رده‌بندی بهتر شد و در کورس قهرمانی قرار گرفت.
پرسپولیسی‌ها بیش از اندازه شلوغش می‌کنند/ در ۶، ۷ سال اخیر همواره یک تیم خاص قهرمان شده
امین منوچهری درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال از لحاظ فنی بازگشت خوبی داشت و ۳ امتیاز با ارزش را در خانه حریف کسب کرد، اما تیمی که می‌بازد باید به حریف خود احترام بگذارد.‌ چنین رفتاری در شأن مردم کرمان نبود، زیرا حرکات این تیم خیلی زشت بود.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: به هر حال باید حرمت کسی که چندین سال از افراد حاضر در ورزشگاه کرمان بزرگ‌تر است نگه داشته شود. حرکات یکی از اعضای کادرفنی مس زشت بود و امیدوارم دلیل قانع کننده‌ای برای رفتارش داشته باشد. در مجموع استقلال روز خوبی را پشت سرگذاشت و با بُردی ارزشمند و مطمئن شرایطش در جدول رده‌بندی بهتر شد و در کورس قهرمانی هم قرار گرفت.

*رضایی بیش از اندازه استرس دارد

منوچهری درباره اخراج ساپینتو در این بازی گفت: به نظرم از معدود دفعاتی بود که ساپینتو مقصر نبود و بی گناه بود. به هر حال سبک مربیگری ساپینتو به این صورت است و نمی‌شود از او ایراد گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد ضعیف رضایی در دیدار مقابل مس و تکرار اشتباهات گذشته عنوان کرد: به هر حال رضایی گلر آینده‌دار فوتبال حساب می‌شود، اما او بیش از اندازه استرس دارد. امیدوارم با برنامه‌ریزی کادرفنی هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برگردد و بتواند بر احساسات خود غلبه کند.

وی درباره گلزنی قایدی بعد از مدت‌ها در این بازی گفت: قایدی مزد ۳، ۴ هفته‌ای که خوب بازی می‌کرد را گرفت و گل زد. به نظرم آمادگی قایدی با نتیجه گرایی استقلال همراه شده و این نوید روزهای خوبی در آینده است.

منوچهری درباره بازی بعدی استقلال بیان کرد: استقلال بعد از ۲ برد متوالی در جایگاهی است که باید بازی‌های خود را پیروز شود تا شرایط ایده‌آل خود را حفظ کند.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که اشتباهات داوری برای آنها زیاد رخ می‌دهد، گفت: به هر حال پرسپولیسی‌ها بیش از اندازه شلوغش می‌کنند. اگر اشتباهات داوری برای استقلال در ۶، ۷ سال اخیر جمع کنند، بیشتر از اشتباهات داوری برای تیم رقیب است. به قول خودشان قوی‌تر از بهانه‌هایشان باشند و شعار دادن را کنار بگذارند.

منوچهری در پایان درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که یک تیم خاص قرار است قهرمان شود، خاطرنشان کرد: نظر خاصی ندارم، اما اگر اینطور باشد باید بگوییم که در ۶، ۷ سال اخیر هم همراه یک تیم خاص بیشتر از سایر تیم‌ها قهرمان شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bomv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی های پرسپولیس ٢(عکس)