تاریخ انتشار: 1401/11/14 21:41
کد خبر: 11061

حسرت از شادی نیمه‌کاره مقابل پرسپولیس(عکس)

آلومینیوم دروازه پرسپولیس را باز کرد، اما گل آنها مردود اعلام شد.
حسرت از شادی نیمه‌کاره مقابل پرسپولیس(عکس)

شاگردان سیدمهدی رحمتی در روزی که پرسپولیس برای صدرنشینی و رسیدن گل در ورزشگاه آزادی تلاش می‌کرد، به‌دنبال ایجاد موقعیت در ضدحملات و گلزنی بودند که دو موقعیت جدی با ضربات سر و یک شوت با ارسال از جناح راست به‌وجود آوردند و در این بین، حتی یکبار هم دروازه را باز کردند.

آلومینیوم اراک در روزی که دو ضربه سر سید محمداحسان حسینی تبدیل به گل نشد و با اختلاف کم از تیرک دروازه پرسپولیس به بیرون رفت، در دقیقه ۸۰ با دو شوت پیاپی محمدرضا آزادی و ضربه سر او به گل رسید ولی مرتضی منصوریان خطای مهاجم بلندقامت اراکی‌ها را تشخیص داد و گل را مردود کرد.

آزادی پس از اینکه ارسال زمینی هانسل زاپاتا از سمت راست زمین را دریافت کرد، با دو شوت که با دفع گئورگی گولسیانی و در ادامه احمد گوهری همراه شد، قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند ولی در دومین ریباند توپ، با ضربه سر توپ را از روی خط عبور داد که داور مسابقه در این لحظه، خطای مهاجم اراکی‌ها را گرفت.

شاگردان رحمتی پس از باز کردن دروازه پرسپولیس آماده خوشحالی شدند و برای چند ثانیه دور هم حلقه زدند، اما سوت داور کاری کرد تا شادی آنها نیمه‌تمام بماند و دوباره بازی بدون گل به جریان بیفتد و آنها هم درنهایت در آزادی، به یک امتیاز برسند.

1797999

1798002

1798000

1798001

 

 

1798003

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdow4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عکس | تبریک AFC به سیدجلال حسینی