تاریخ انتشار: 1401/11/15 15:51
کاپیتان اخراجی استقلال پنالتی داد و به تیم رقیب پیوست
کد خبر: 11048

جنجال ساپینتو و یزدانی به روزنامه پرتغالی کشیده شد

داستان کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی و پیوستن او به سپاهان، در رسانه‌های پرتغالی نیز بازتاب داشت.
جنجال ساپینتو و یزدانی به روزنامه پرتغالی کشیده شد

پس از دیدار استقلال و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، سیاوش یزدانی از تمرینات تیم کنار گذاشته شد تا اینکه نام او رسما در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار گرفت و ریکاردو ساپینتو به مدیران باشگاه اعلام کرد که برای ادامه فصل، نیازی به این بازیکن ندارد.

در ابتدا سیاوش با جدایی از استقلال مخالفت کرد و قصد نداشت تا قراردادش را با آبی‌پوشان فسخ کند. نهایتا و در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، باشگاه استقلال به صورت رسمی قرارداد این مدافع باتجربه را به صورت یک طرفه فسخ کرد و یزدانی نیز 2 روز پیش راهی سپاهان شد.

این مسئله با واکنش رکورد پرتغال نیز همراه شد. این روزنامه معروف با تیتر "جنجال در ایران: کاپیتان سابق استقلال مقابل سپاهان پنالتی داد و به این تیم پیوست؛ هواداران تیم ساپینتو سیاوش یزدانی را نمی‌بخشند" به این موضوع واکنش نشان داده است.

پس از اینکه رکورد در گزارشی به اتفاقات پرحاشیه دیدار استقلال و مس کرمان پرداخته بود، در خبر مربوط به یزدانی نوشت: فوتبال ایران همچنان در آشفتگی به سر می‌برد و در روزهای اخیر شاهد یک اتفاق دیگر نیز بوده است، موردی که هواداران تیم ساپینتو یعنی استقلال را با خشم و عصبانیت روبه‌رو کرده است.

bana0hzt

رکورد در ادامه نوشته است: سیاوش یزدانی، کاپیتان اسبق این باشگاه، تنها 2 هفته پس از اینکه در وقت‌های اضافه دیدار با سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد، راهی این باشگاه شد. دیداری که با تساوی یک – یک در جریان بود. سپاهان تیمی است که هدایت آن بر عهده ژوزه مورایس است.

روزنامه پرتغالی در پایان نوشته است: این پنالتی به پیروزی سپاهان ختم شد و طبق اطلاعات منتشر شده در ایران، باشگاه استقلال یزدانی را از تیم کنار گذاشت. 2 هفته بعد از دیدار یاد شده، این مدافع به عنوان جدیدترین مهره تقویتی به تیم ژوزه مورایس پیوست. پس از این انتقال، هواداران استقلال این بازیکن را نبخشیدند و برای ابراز ناراحتی خود، به شبکه‌های اجتماعی این بازیکن متوسل شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45edo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ سپاهان  - استقلال؛ راند دوم مورایس و ساپینتو با طعم انتقام!