تاریخ انتشار: 1401/11/17 12:58
کد خبر: 10988

سرمربی پرسپولیس بلوف می‌زند!

از آبادان خبر می‌رسد که این تیم با تمام قدرت تمرین می‌کند تا برای دیدار روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس آماده باشد.
سرمربی پرسپولیس بلوف می‌زند!

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که در بازی بعدی مقابل صنعت نفت آبادان با امیدهای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

سرمربی پرسپولیس این تصمیم را در اعتراض به قضاوت های دو هفته گذشته داوران در دیدار برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گرفته اما...

آبادانی‌ها معتقدند یحیی گل‌محمدی بلوف می‌زند و به راستی قصد ندارد در بازی مقابل صنعت نفت از نفرات تیم امید استفاده کند. البته اولین بار علیرضا فیروزی سرپرست تیم صنعت نفت، در خصوص تصمیم گل‌محمدی بر استفاده از بازیکنان امیدش در آبادان گفت: «قطعا گل‌محمدی برای تحت تاثیر قرار دادن فدراسیون این صحبت را کرده و پرسپولیس در آبادان بر خلاف اظهارات گل محمدی با تمام توان و همه بازیکنانش به میدان می‌آید.»

فیروزی با اشاره به حضور پرتعداد بازیکنان امید در تیم صنعت نفت افزود: «ما از ابتدای فصل از بازیکنان امید استفاده کردیم و استفاده از این بازیکنان برای هر تیمی یک موفقیت و انگیزشی است، اگر پرسپولیس از بازیکنان امید خود برابر ما استفاده کند تازه به شرایط اول فصل صنعت نفت می‌رسد که در ترکیب خود از امیدها استفاده کردیم.»

یورگن لوکادیا و امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس – صنعت نفت

این در حالی است که ادسون تاوارس برزیلی به عنوان یک سرمربی با تجربه از شاگردان خودش در صنعت نفت آبادان خواسته است به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس توجه نکرده و با همه قدرت تمرین کنند.

تاوارس از هفته دهم به روی نیمکت نفت آبادان نشست و در این مدت نیز توانسته است تا حدودی تیمش را از آن بحران ابتدای فصل خارج کند. هر چند تیم ریشه‌دار و قدیمی صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در پایین جدول جا خوش کرده و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان خوب می‌داند ۳ امتیاز خانگی بازی با پرسپولیس از چه ارزش و اهمیتی برخوردار است بنابراین هیچ چیزی را به قضا و قدر نسپرده و او هم معتقد است یحیی گل‌محمدی بلوف زده است.

به هر روی آبادانی‌ها آمادگی کامل برای رویارویی با تیم اصلی پرسپولیس را داشته و حتی یک درصد هم روی بازی دادن به امیدهای پرسپولیس توسط یحیی گل‌محمدی حساب باز نکرده‌اند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj5l4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم مهم یحیی در پرسپولیس وتو شد