تاریخ انتشار: 1401/11/18 13:16
کد خبر: 10945

پیوس: یحیی آرامش را به پرسپولیس برگرداند

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است فارغ از حواشی و اشتباهات داوری، اکنون کادرفنی باید آرامش را به تیم بازگرداند و آنها را در مسیر قهرمانی قرار دهد.
پیوس: یحیی آرامش را به پرسپولیس برگرداند

پرسپولیس طی دو هفته اخیر در شرایطی امتیازات بازی را از دست داده که اشتباهات داوری علیه سرخپوشان بوده است و آنها را از صدر پایین کشیده است. اتفاقی که اعتراض تند یحیی گل محمدی را هم در پی داشته است.

فرشاد پیوس آقای گل اسبق پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: متاسفانه امتیازات مهمی را از دست داده‌ایم و فاصله امتیازی در صدر جدول از دست رفته است. با این حال هیچ چیز تمام نشده است. هفته‌های زیادی باقی مانده و تیم‌های بالای جدول با یکدیگر تقابل دارند که این می‌تواند در نهایت مشخص کننده قهرمان این فصل باشد.

وی ادامه داد: واقعا اشتباهات داوری آزاردهنده است و از این جهت حق را به یحیی می‌دهم. تمام زحمات تیم با یک اشتباه از دست می‌رود و او حق دارد که شاکی باشد. اما باید این را در نظر گرفت که امتیازات برنمی‌گردد و باید به بازی‌های آینده نگاه کرد. الان کار یحیی سخت‌تر است و او باید آرامش را به تیم برگرداند تا آنها در دیدارهای بعدی بتوانند به نتیجه لازم برسند.

پیوس با اشاره اضافه شدن مهاجم برزیلی گفت: پرسپولیس واقعا بدشانس بود که لوکادیا را از دست داد و او کلید تیم در خط حمله محسوب می‌شد. با این حال گفته می‌شود مهاجمی که تازه خریده‌اند هم توانایی کیفی خوبی دارد. امیدوارم بتواند خیلی زود به هماهنگی لازم برسد و شاهد گل‌های او باشیم.

پرسپولیس- فرشاد پیوس

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: نباید موقعیت‌ها به سادگی از دست برود. پرسپولیس همیشه مهاجمان خوبی داشته که اهرم مناسبی برای موفقیت این تیم بوده‌اند و بازیکنانی که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنند باید قدر این موقعیتی که نصیب‌شان را بدانند. حضور در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال بزرگترین موهبت برای مهاجمان با توجه به خصوصیت تهاجمی و خواسته برتری جویی این تیم‌ها محسوب می‌شود تا بتوانند خیلی راحت و بیشتر در موقعیت گلزنی قرار گیرند. انتظار همه ما از خط حمله و بازیکنان مهاجم بیشتر از این است. امیدوارم در ادامه مسیر آنها بتوانند خیلی بهتر و بیشتر موفق عمل کنند.

پیوس درباره دیدار با نفت آبادان نیز گفت: نفت در قعر جدول قرار دارد و این بازی خانگی یک موقعیت مناسب برای آنهاست. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و قطعا برابر پرسپولیس البته چشم به تک امتیاز دوخته‌اند. با این حال پرسپولیس نیز نمی‌خواهد دوری از برد برای آنها از سومین هفته نیز عبور کند. مطمئنا کار سخت اما با پتانسیلی که تیم و بازیکنان دارند دور از دسترس نخواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr7q2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جریمه کاپیتان‌های پرسپولیس تعلیق می‌شود

پیوس: پرسپولیس به دو مهاجم جدید نیاز دارد
هماهنگی نفرات جدید زمانبر است؛