تاریخ انتشار: 1401/11/21 09:40
کد خبر: 10822

شوک دوباره به ستاره استقلالی

امید ابراهیمی که اخیراً از بند مصدومیت رهایی یافته و دوری دو ماهه او از میادین به پایان رسیده بود،مجدداً درگیر آسیب‌دیدگی شد.
شوک دوباره به ستاره استقلالی

در یکی از دو مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال قطر، تیم الوکره در حالی که امید ابراهیمی را به‌عنوان هافبک در ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل الدحیل، صدرنشین لیگ ستارگان قرار گرفت.

الوکره در حالی نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند که تک گل این تیم را محمد بن‌یطو در یک ضد حمله سریع و موقعیت تک به تک با شوت فنی در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند، اما در این بین هافبک ایرانی این تیم با یک اتفاق تلخ مواجه شد.

امید ابراهیمی که اخیراً از بند مصدومیت رهایی یافته و دوری دو ماهه او از میادین به پایان رسیده بود، با وجود حضور تعویضی در دیدار اخیرشان در لیگ ستارگان و بازی ثابت مقابل الدحیل در جام حذفی، اما مجدداً درگیر آسیب‌دیدگی شد.

هافبک ایرانی الوکره که در نیم‌فصل اول لیگ ستارگان یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش به شمار می‌رفت، در نیمه اول دیدار مقابل الدحیل دو مرتبه به‌خاطر مصدومیت روی زمین افتاد و همین اتفاق موجب شد در شروع نیمه دوم از زمین خارج شود.

پس از اینکه امید ابراهیمی تعویض شد، الدحیل میانه زمین را در دست گرفت و موفق شد دو گل توسط میشل اولونگا و نام تائه هی به ثمر رساند و به پیروزی دو بر یک دست یابد.

یاران ابراهیمی که فرصت خوبی برای فینالیست شدن در جام حذفی فوتبال قطر داشت، با شکست دو بر یک مقابل الدحیل از رسیدن به این مهم باز ماند و نتوانست حریف السد برای کسب قهرمانی شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyye4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حتی مذاکره هم بکنند استقلالی نمی شوم!
امید ابراهیمی: