تاریخ انتشار: 1401/11/21 13:41
کد خبر: 10808

ساپینتو مجبور شد ترکیب برنده را تغییر بدهد!

از جمله اتفاقات غافلگیر کننده در هفته نوزدهم لیگ برتر اعلام ترکیب تیم استقلال برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
ساپینتو مجبور شد ترکیب برنده را تغییر بدهد!

سرمربی پرتغالی تیم استقلال برای اولین بار در طول مسابقات برگزار شده این فصل آبی‌پوشان تهرانی، شاگردانش را دو بازی متوالی با یک ترکیب ثابت به میدان فرستاد! ساپینتو که با استقلال در دیدار مقابل مس کرمان موفق به پیروزی شده بود ترکیب تیمش برای دیدار هفته نوزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان را تغییر نداد تا بار دیگر یک پیروزی دوباره برای آبی‌پوشان به ارمغان بیاید. سه برد متوالی مقابل ملوان، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان در شرایطی برای استقلال خورد که این تیم در دو بازی اخیر خود با ترکیب دست نخورده به میدان رفت.

حالا از اردوی تیم استقلال خبر می رسد با توجه به شرایط خوب بازیکنان استقلال که در ترکیب این دو دیدار اخیر حضور داشتند استقلال باز هم بدون تغییر مقابل تیم پیکان به میدان خواهد رفت اما تنها تغییر استقلال در ترکیب تیمش حضور دوباره سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال است. کاپیتان اصلی استقلال که بعد از بازی جام حذفی مقابل تراکتور(۲۲دیماه سال جاری) به علت مصدومیت چهار دیدار استقلال مقابل سپاهان، ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان را از دست داد، بعد از حدود یک ماه دوباره به ترکیب این تیم برمی‌گردد. در این مدت علیرضا رضایی درون دروازه استقلال می ایستاد که او نیز در نیمه اول بازی با نفت مسجد سلیمان از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و تعویض شد.

این تیم در خط دفاعی با ترکیب جعفر سلمانی، عارف غلامی رافائل سیلوا و کوین یامگا به میدان خواهد رفت. همچنین در خط هافبک استقلال با حضور روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند به میدان می رود و مثلث هجومی قائدی ،محبی و ارسلان مطهری سه بازیکن خط آتش این تیم را در دیدار مقابل را پیکان تشکیل خواهند داد.

لازم به یادآوری است؛ این مسابقه روز یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۵ در زمینه تیم پیکان برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebbp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان