تاریخ انتشار: 1401/11/22 10:36
کد خبر: 10782

فیروزی: هواداران ما با این اتفاقات سکته می کنند!

علی فیروزی از تیم داوری بازی پرسپولیس و نفت آبادان به شدت انتقاد کرد.
فیروزی: هواداران ما با این اتفاقات سکته می کنند!

علی فیروزی مدیر تیم صنعت نفت آبادان در انتقاد از عملکرد کمیته داوران گفت:” آیا درست است یک هفته مانده به دیدار ما با پرسپولیس اینقدر در مورد داوری صحبت شود؟ فشار زیادی به کسانی که می‌خواستند قضاوت این دیدار را انجام دهند آوردند و خودشان هم گفته بودند که به پرسپولیس بدهی دارند و بدهی را جلوی ما صاف کردند.”

وی در ادامه گفت:” شما نمی‌دانید هوادارانی هستند که بخاطر صنعت نفت سکته می‌کنند. اگر بحث دادن طلب است چرا طلب پرسپولیس را از ما گرفتید؟ بخصوص تیم ما که یک امتیاز هم برای ما می‌تواند کمک کند امیدوارتر کار کنیم.”

مدیر تیم صنعت نفت آبادان همچنین درباره محرومیت خود گفت:” من هنوز به خانه نرسیده بودم که دخترم گفت محروم شدی! برای یک بازیکن که می‌خواهند تصمیم بگیرند ممکن است ۲-۱ ماه تصمیم گیری آنها طول بکشد ولی این اتفاق را خیلی سریع تصمیم گرفتند. من گفتم شاید توهینی کرده باشم اما ویدئو را که نگاه کردم، دیدم دقیقا حرفی که آقای افشاریان گفت را کپی کردم و به خبرنگاران گفتم. از کمیته انضباطی می‌خواهم همه را به یک چشم نگاه کنند. من حرف بدی نزدم و حتی به داوران هم خسته نباشید گفتم. فقط حرف هایی که آقای افشاریان گفته بود را تکرار کردم. قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم و امیدوارم هیچ فرقی بین تیم اول و شانزدهم جدول نباشد.”

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk8p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از وعده تا نمک روی زخم؛ فیروز کریمی برای چه آمد که رفت؟