تاریخ انتشار: 1401/11/24 20:57
کد خبر: 10653

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و هوادار

حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار پرسپولیس و هوادار ضمن اینکه باید وقت‌های تلف شده بیشتری برای دو نیمه در نظر می‌گرفت، روی گل هوادار هم مرتکب اشتباه شد.

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و هوادار

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس در خانه میزبان هوادار بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از صدر جدول پایین آمد. حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره عملکرد حسن اکرمی، داور این دیدار گفت که گل هوادار باید از سوی داور مردود می‌شد.

سلیمانی در گفت‌وگویی، درباره صحنه‌های مشکوک این بازی گفت: در دقایق ابتدایی بازی، داور به یحیی گل‌محمدی تذکر داد که کاپشن خود را عوض کند چون همرنگ لباس بازیکنان هوادار بود و باعث خطای دید کمک داور دوم می‌شد و او هم به درستی اطاعت کرد. در دقیقه ۲۲، خطا روی دیاباته دیده نشد که باعث خون‌ریزی سرش هم شد و باید بازیکن هوادار اخطار می‌گرفت.

او ادامه داد: دقیقه ۳۸ اسماعیلی‌فر روی بازیکن هوادار خطا کرد اما نیازی به اخطار نبود و شاید داور کارت زرد را برای اعتراض به او داده باشد. در دقیقه ۴۰، اکرمی در کنار زمین بیش از حد با نیمکت هوادار حرف زد که باعث اعتراض بازیکن پرسپولیس هم شد و کارت زرد هم گرفت اما اکرمی نسبت به اتلاف وقت، بیش از حد خون‌سرد بود و باید در هر دو نیمه ۷، ۸ دقیقه وقت تلف شده می‌گرفت.

سلیمانی همچنین درباره صحنه مصدومیت بیرانوند گفت: در اواخر نیمه اول بیرانوند سرنگون شد اما برخورد با بازیکن هم‌دسته بود و خطایی رخ نداد اما داور باید بازی را متوقف می‌کرد تا به وضعیت او رسیدگی شود.

این کارشناس داوری درباره نیمه دوم بازی نیز گفت: در دقیقه ۷۸، محمد عمری داخل محوطه جریمه هوادار سرنگون شد و اعتقاد به پنالتی داشت اما ادامه بازی تصمیم درستی بود که داور گرفت. در دقیقه ۸۰، پورعلی‌گنجی با دست به سینه مهاجم هوادار زد و خطا کرد اما شدت خطا به حدی نبود که بازیکن هوادار نشان داد.

او درباره تک گل بازی هم توضیح داد: قبل از گل هوادار، شماره ۲۰ این تیم روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد که داور ندید و در ادامه همان توپ به گل هوادار تبدیل شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a79e2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدیرعامل هوادار: بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند